Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een headset gekocht compleet met mic enzo. Alleen als ik die aansluit (ik heb de goede aansluiting) doet de microfoon het niet. Ik wil hem graag gebruiken bij een MSN gesprek. Ik heb hierna een andere microfoon aangesloten en deze doet het ook al niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij werkt? Ik heb een Asus P4S533 Moederbord met onboard soundcard en Windows XP besturingssysteem.
Link naar reactie
Start, configuratiescherm, geluiden, TABblad spraak. Bij SPRAAK OPNEMEN moet de juiste geluidskaart zijn geselcteerd (on board of insteek kaart) Klik vervolgens op volume; bij Microphone moet het selecteren vakje zijn aangevinkt, evt met schuif balkje volume hoger zetten. Toch over het aansluiten: Headset met micro heeft vaak 2 stekkertjes. Voor de koptelefoon het (meestal) zwarte plugje op je kaart gebruiken, voor de spraak het (meestal) roze Check ook even of je 'mute' knop op de volumeregeling van je headset niet op 'uit' staat.
Link naar reactie
Bij de hardware test zegt ie dat OF alles goed werkt, of dat de microfoon niet goed is aangesloten, je moet dan in de microfoon praten om de volume af te stellen maar er komt dus geen geluid. Ik heb een Multimedia Headphone Microphone van U.S. BlaSter. Er zit geen bijgeleverde Software bij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...