Ga naar inhoud

Nero - roboterror


Aanbevolen berichten

Ik zit op de pc van mijn vrouw en daar staat een bestandje"Roboterror". Ik heb geen virus en ook geen spyware op deze computer. Dit bestandje is een log bestand. De computer is een P4 1.7 met xp prof en nero 5.5.9.0. Hieronder staat de tekst die ik vind in het logbestand. Dit komt ook als snelkoppeling op mijn buroblad te staan. ----------------------------------- 15:7:32 Robot error messages !!!!!!!!!!!!!!!! Hoe komt dit, wat is de oorzaak, en vooral hoe kan ik dit verhelpen?
Link naar reactie
Via google kwam ik dit tegen: http://groups.google.com/groups?q=roboterror.log&hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=MPG.17954bf7e76ce80989684%40news.nw.centurytel.net&rnum=1 Wat ik hieruit opmaak is dat Nero een cd-brand toren (een automatische met arm om cd's te verwisselen) probeert aan te sturen. Maar waarom Nero zo'n ding op jouw pc aan probeert te sturen is me dan een raadsel. Ik zou Nero eens updaten naar de nieuwste versie, wie weet lost dat het probleem op. Of stuur anders Ahead gewoon een mailtje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...