Ga naar inhoud

MP3 branden met Nero


Aanbevolen berichten

[quote:f7323fe036="computer_nerdo"][quote:f7323fe036="FoXiERotjEknoR"]sjah je lacht je dood[/quote:f7323fe036] lach je me nu uit?? zo score je wel een hoge postcount heh? [quote:f7323fe036]het cd-formaat is naar mijn weten het cda-formaat, geen wav[/quote:f7323fe036] maar normale cd-spelers lezen toch ook WAV bestanden?[/quote:f7323fe036] Computer_Nerdo heeft helemaal gelijk! Jullie moeten elkaar niet uitlachen, dat kan hele vervelende situaties opleveren. Wat zou er zijn gebeurd als ik die mevrouw achter de kassa bij de Gamma had uitgelachen! Iedereen is bijzonder en dat maakt het leven tot één grote uitdaging! Dus zullen we weer vrienden zijn en doorgaan voor de meeste posts! Ajus paraplu
Link naar reactie
[quote:cca9f5ecb6="ab"]In nero kan je geen mp3 bestanden om zetten naar cda (cd) formaat. Al zijn er andere programma's die dit wel kunnen, om je op weg te helpen heb ik hier een link voor je http://www.zy2000.com/news.htm 8)[/quote:cca9f5ecb6] :o als je een MP3 als MP3 wil branden kies je voor data-cd; wil je een MP3 als muziek-cd (audio) branden dan kun je kiezen voor audio-cd; de conversie naar CD-DA wordt dan door NERO gedaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...