Ga naar inhoud

This is an ISO11172 video bitstream!


Aanbevolen berichten

Wie heeft een idee wat de oorzaak kan zijn van het volgende probleem: Omdat ik enkel een DVD-speler in mijn computer heb en geen stand-alone speler, bekijk ik films op deze manier. Zo heb ik al veel films bekeken maar afgelopen week wilde ik Edward Scissorhand bekijken. (Voor alle duidelijkheid: een originele versie.) Dit gaat goed totdat hoofdstuk 16 begint (na ongeveer 55 minuten). Er is geen beeld meer maar je hoort nog wel het geluid. 1) Eerst dacht ik dat dit aan de DVD moest liggen. Terug naar de winkel maar daar speelt hij perfect af (op een stand-alone speler). Toch een andere DVD gekregen, die thuis hetzelfde probleem geeft... 2) Toen verdacht ik de Toshiba DVD-speler in mijn PC. Terug naar de computerwinkel hiermee. Bij hen speelt deze film correct af op een configuratie die daar staat (geen Toshiba speler). Ik heb een spiksplinternieuwe Toshiba DVD-speler gekregen, maar ik blijf hetzelfde probleem houden. 3) Als laatste heb ik de DVD-decoder software gedeïnstalleerd, AsusDVD 2000 die hoort bij mijn videokaart. Ik heb het daarna geprobeerd met PCFriendly en DirectDVD. Hetzelfde probleem blijft bestaan. Als ik in plaats van deze software de Windows Media Player gebruik dan krijg ik de kryptische boodschap zoals hierboven staat: This is an ISO11172 video bitstream! op het moment dat hoofdstuk 16 begint. Via Google is verder niets hierover te vinden. Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb is i.p.v. een Toshiba DVD-speler een ander merk te proberen. Maar voor de rest zijn mijn ideeën uitgeput. Heeft iemand anders een idee wat er mis kan zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...