Ga naar inhoud

Schakelen tussen instellingen met TV en zonder TV ???


Aanbevolen berichten

Als ik mijn TV out activeer moet ik mijn scherm instellingen aanpassen omdat ik anders of niks, of zw/w beeld krijg. normaal 1280x1024 met TV 640x480 of 600x800. het omschakelen is bewerkelijk en ik heb problemen met schermen en menu's. Is er een methode om dit snel en goed te kunnen doen? Ik heb win2000 en een savage 4 (speciaal voor compaq) tv out kaart. PS. Als ik dit in de FAQ had kunnen vinden, weet ik steeds in reacties zie, dan zou ik graag weten waar ik die kan vinden!
Link naar reactie
Als je me mailt dan kun je wel Quickres van me krijgen. Quickres is het uit win98 bekende monitor symbooltje wat in de systray kan staan (als je daar voor kiest) waarmee je via 1 muisklik kan omschakelen naar een andere resolutie. Bij de win98 variant toont ie alle mogelijk resoluties, bij w2k voeg je via configuratie de resoluties toe aan het menuutje welke je wilt hebben, erg handig. Wel 1 waarschuwing: Quickres zet je monitor zonder "ja/nee-10-9-8-7-6 seconden" dialoog meteen om naar de geklikte resolutie, als je mon deze res niet ondersteund dan zit je dus naar een zwart scherm te kijken met evt de mededeling "out of resolution" Je zult dus eerst op de oude manier de resoluties moeten testen die je in quickres wilt gebruiken Een erg lullige streek van microsoft dat je voor zo'n stukkie basic software officieel de resource kit moet kopen en dat het niet standaart in w2k zit :evil:
Link naar reactie
Ik bedenk me ineens dat ik dat op mijn vorige laptop ook had. Het was makkelijk voor het aansturen van een tablet wat op een overhead projector gelegd kan worden voor presentaties. Ik dacht dat het software was wat bij het tablet hoorde. Ik ben erg blij met deze aanbieding van het stukje software en ga direct mailen. Thanks!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...