Ga naar inhoud

Terratec TV Kaart Cinergy 600 en WinDVR


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een Terratec Cinergy 600 TV Kaart gekocht en heb problemen met het geluid. Ik heb bij deze kaart de software van WinDVR van Intervideo. Ik heb perfect beeld en geluid bij het kijken van TV maar heb nu problemen met het geluid bij het afspelen van een opgenomen film. Het probleem is dat ik als ik een opgenomen film afspeel helemaal geen geluid heb. Ik draai Windows XP met een Creative Audigy geluidskaart waarvan ik extern de Line in van de geluidskaart en de Audio in van de TV kaart met elkaar heb verbonden met bijgeleverde kabel. Bedankt Finn :o
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:f76c5f4890="Dutchie65"]Misschien in de instelling voor opname het geluidsniveau controleren en/of testen. Ik moet bekennen dat ik geen ervaring heb met winDVR maar het is maar een ideetje.[/quote:f76c5f4890] Het probleem is bekend. Er is een simpele oplossing: vervang van een geluids snoerje één van beide plugjes door een driedraads geliudsstekkerje (die platte dingen die je op je CD-rom aansluit), de zwarte draad is altijd massa! Steek nu de gewoone geluidspug in je geluid-uit van de TV kaart en en steek het platte stekkertje op één van de ingangen op je geluidskaart. Detecteer natuurlijk wel even de juiste ingang in de software van je geluidskaart. Werkt altijd en is ongevaarlijk. Bovendien spaart je dit een lijningang uit. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...