Ga naar inhoud

800MB CD rommetje branden


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb TDK 800MB / 90min cd rom's gekocht om mijn vakantiefoto's op te branden. (het was een leuke vakantie dus ik heb veel foto's :D ) Mijn brandersoftware (Roxio Easy CD creator basic 5.3.4.21 en Nero 5.5.5.1) ondersteunt dit formaat CDrom blijkbaar echter niet, want ik krijg steeds de melding dat ik teveel data heb geselecteerd om te branden, zelfs als ik maar 760MB selecteer. Weet iemand of er pakketten zijn die dit formaat CD wel aankunnen? bvd Yvette
Link naar reactie
Nero kan prima grotere bestanden fikken, maar dan moet je welhet een en ander goed instellen. Lees deze topic maar eens: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=89048&highlight= Hier download je de NL handleiding: ftp://ftp6.nero.com/manual/NeroBurningRom_NLD.PDF Lees 'm eens, daar leer je een hoop van.
Link naar reactie
als je de zoekfunctie gebruikt zal je nog meer topics hierover vinden. Veelgestelde vraag. In deze topics staat ook waar je kan checken tot hoeveel minuten je brander fysiek kan gaan. Het is dus niet zo dat elke brander ook 90 of 99 minuten kan branden. Net als bij auto's dus. Je hebt Lada en je hebt Mercedes, beide auto maar zijn ze en kunnen ze hetzelfde ? :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...