Ga naar inhoud

Creative® Inspire™ 5.1 Digital 5500 ---- goede keus??


Aanbevolen berichten

Ik was van plan om de volgende speakerset te gaan bestellen Creative® Inspire™ 5.1 Digital 5500 * 6 watt (RMS) voor het centrale kanaal * 6 watt (RMS) voor elke surround-satelliet (x4) * Krachtige subwoofer van 18 watt (RMS) * Frequentierespons 45 Hz-20 kHz Nu is mijn vraag is deze speakerset een goede optie om te kopen (€ 160,-), en heeft iemand ervaring met dit product??? Of heeft iemand anders anderes opties, ik wel wel een 5.1 speakerset want ik heb een 5.1 geluidskaart van creative, lager dus niet. Hopend op spoedige antwoorden
Link naar reactie
Ikzelf heb de Cambridge DTT-2500 set (met ingebouwde decoder). Alle satelieten hebben eveneens dezelfde wattage, het enige nadeel is dat de centre speaker eigenlijk iets meer "oompf"nodig heeft vanwege de dialogen die voornamelijk hieruit voortkomen. Helaas werkt deze set niet optimaal met mijn audigy geluidskaart, wel met 'oude' Live kaart. Mocht het financiele plaatje niet zo belangrijk zijn zou ik eens de 5700 set nader bekijken, deze is THX certified en heeft een betere centre speaker. De 5500 komt verder prima uit de test maar als je wat meer wilt zou ik toch gaan voor de 5700.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...