Ga naar inhoud

Problemen met Boxen US BLaster 180 Watt PMPO.


Aanbevolen berichten

Tja,wanneer is het 'geluid' er ? , ik bedoel moet je de volumeknop behoorlijk open zetten of treedt het geluid al snel op. Je zegt dat het 180 watt boxen zijn,maar dat moet je met een pak zout nemen,want PMPO is eigenlijk een waardeloze norm,misschien heb je spekers van 10 a 15 watt rms. Ieder zichzelf respecterende speakerfabrikant noemt de 'echte' wattages,maar ja een set met astronomische hoge waardes trekt toch nog steeds kopers. greetz.
Link naar reactie
[quote:e4f5350658="Coolio"]ik heb wat problemen met mijn pc boxjes. als ik effe lekker hard muziek wil luisteren hoor ik een raar geluid, is heel vaag, lijkt alsof die boxjes het niet aankunnen terwijl het wel 180 watt boxen zijn. weet iemand hier misschien meer van af?[/quote:e4f5350658] Tja, is het een soort geratel, getik? Soms ook hoorbaar als een sterke ruis? Het geluid verdwijnt niet gelijk als het volume terug naar 0 gaat? Wel na een "tijdje"... Zo ja, dan heb ik een heel sterk vermoeden. Zo nee, dan weet ik het niet.
Link naar reactie
PMPO is de maximale belastbaarheid gedurende een aantal milliseconden, waarbij je de boel net niet opblaast. Dit zegt niets over de nominale belastbaarheid, die daar slechts een fractie van is. Verder zegt het al helemaal niets over de vervorming (THD), die bij goedkopere setjes regelmatig in de orde van 10% ligt, bij nominale belasting. Bij deze waarde is het geluid behoorlijk vervormd. Bij mijn weten is dit echt een typisch budget setje, waar je dus niet al te veel van moet verwachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...