Ga naar inhoud

GOEDE Noise reduction filters. (over audio dus he ! ) Waar v


Aanbevolen berichten

Ik ben wat bezig met het verwijderen van ruis uit WAV-files. Ik gebruik daarvoor Cool Edit 2000, en de daarbij standaard geleverde Noisereduction-routine. Maar wat ik ook probeer, bij een acceptabel reductieniveau (50% of hoger) wordt de geluidskwaliteit van de bron ook beduidend minder !! Het klinkt allemaal gewoon vlakker. Weet iemand nog goede filters of programmatjes die je (evt. gratis ;) ) kan downloaden die als substituut kunnen werken ? Want ik weet dat het beter kan. Ik heb apparaten gezien en je wilt neit weten hoe goed die ruis kunnen filteren uit bronnen zoals casettebandjes enzo. Maarja dan praat je over professionele hardware. Maar zoiets kan toch ook softwarematig ?? Is daar geen software voor die het net zo goed kan ? reachties zijn zeer welkom !!!
Link naar reactie
[ Met Cooledit Pro krijg ik met de juiste instellingen een prima resultaat, en de tikken eruit halen is ook geen problem.Je moet dus steeds de instellingen uitproberen naar gelang de hoeveelheid ruis er aanwezig is.Bij iets teveel filteren krijg je inderdaad snel een badkamer geluid reachties zijn zeer welkom !!![/quote][quote][/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...