Ga naar inhoud

blauw scherm na afspelen van alle audio-cd's


Aanbevolen berichten

ik mocht de single van gareth gates van mijn zus lenen en toen ik die vanmorgen op mijn pc wilde beluisteren ging het mis. na het eerste nummer kwam er een blauw scherm met de boodschap dat windows afgesloten was en volgde er een geheugendump. de volgende fout stond er vermeld: stop: 0x0000007E (0xc0000005,0xf8656ec60xf89e15d4,0xf89e12d4 Afs2k.sys-adress f8656ec6 base at f8656000, datestamp 3c7ac329 INMIDDELS BEN IK ER ACHTER DAT DIT BIJ ELKE CD DIE IK WIL AFSPELEN GEBEURT. :x :x weten jullie misschien of het een fout in de hardware is of wat de reden zou kunnen zijn voor de bovengenoemde fout? deze fout heb ik niet eerder gehad. :evil: :evil: Betekend dit dat deze cd's niet op de pc afgespeeld kunnen worden? HET PROBLEEM IS MET BEHULP VAN PC-ACTIVE OPGELOST. HET BLEEK AAN WINAMP3 TE LIGGEN.
Link naar reactie
zou heel goed kunnen. die eikels van de platenmaatschappijen hebben even bepaald dat je cd's niet op je pc af mag spelen, omdat je ze dan kunt kopieren. (volslagen onzin, want via een stereo en een kabeltje kun je zo ook een kopie maken, maar dat terzijde). niet meer proberen dus, of je moet het liedje via kazaa (of soortgelijks) downloaden. niet dat ik ilegaal downloaden wil promoten, maar als je de cd zelf in je bezit hebt, heb je ook het recht om hem op je pc af te spelen, vind ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...