Ga naar inhoud

Backup bestand op DVD branden


Aanbevolen berichten

OS is W-XP-Pro. Sinds kort de Sony DVD DRU500 brander ingebouwd. Hierbij wordt RecordNow DX van Veritas als brandprog. geleverd. Ook heb ik Nero 5.5.10.20; was geleverd bij de CD brander van Philips (PCRW4816). Met Windows Backup heb ik backup-bestanden gemaakt, omvang 4 GB. Deze wilde ik op een DVD +RW schijfje bakken. Maar mijn probleem: Nero accepteerd geen bestanden > 2GB in ISO-mode. Daarvoor moet ik UDF-mode kiezen. Vervolgens bestand gebrand. Het bestand wordt als hidden file op de DVD gezet; met Backup is het niet te openen. De Verkenner geeft helemaal geen bestand weer, terwijl tonen van hidden files aan staat. Hoe kan dat??... Is er iemand die de juiste instellingen van Nero kent voor het branden van grotere bestanden op DVD? Het liefst zou ik -net als in het diskette-tijdperk- een bestand van 6 GB op 2 DVD's branden, waarbij ik autom. de vraag krijg de 2de DVD te plaatsen. Maar dat schijnt niet te kunnen...of toch?? Met RecordNow wordt het bestand (< 4GB) perfect gebrand, en geschikt voor terugzetten mbv Backup. Wie kan me hints geven?? Piter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...