Ga naar inhoud

Tv-Kaart, geen geluid


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb mijn tv-kaart weer eens geinstalleerd, nou heb ik alleen geen geluid, ik weet hoe dit komt. Ik moet namelijk een kabeltje achterin de computer van de tv-kaart naar de soundcard doen. Ik ben alleen het originele kabeltje kwijt. Weet iemand wat voor een kabeltje ik er nu dan voor kan gebruiken??
Link naar reactie
Dat is een kabeltje met aan allebei uiteinden een 3,5 mini-jack stekkertje. Die zijn in de meeste elektronicawinkels wel te krijgen. Kost vrijwel niks. Ik heb [url=http://www.nl.conradcom.de/scripts/wgate/ZCOP_NL_NS4b4b20d8/~flN0YXRlPTIwMTY0MDYyMDk=?%7Eevent=display&%7Etemplate=PCAT_AREA_S_BROWSE&p_page_to_display=aufriss&SPEC_AREA_GUID=3D13193DE1FB1C76E10000000A010251&x=46&y=8]hier[/url] een link naar Conrad. (jammer dat 'ie 1,5 meter is :cry: )
Link naar reactie
Kun je wat preciezer vertellen welke aansluitingen op de kaart zitten? Een kaartje die ik zelf heb heeft bijvoorbeeld: composiet video uit (cinch), audio uit (jack stereo), een afstandsbediening (jack mono) en de antenne aansluiting. De audio uit zou ik eerst met een gewoon koptelefoontje testen of de luidsprekers (met versterker) rechtstreeks aansluiten. Dan weet je het gelijk. Als dat niet werkt, dan is er wat anders aan de hand.
Link naar reactie
Als je een PCTV kaart hebt moet je in de software ook de output aangeven onder audio. Tevens kan je intern ervoor kiezen om de AUX uit van de TV kaart aan te sluiten op de AUX in van de audio kaart. scheelt een line in aansluiting :wink: Het is trouwens hetzelfde audio kabeltje als die van je CD/DVD speler naar je geluidskaart. Succes.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...