Ga naar inhoud

Adigy Player + Inspire 5.1 5500 test werkt niet


Aanbevolen berichten

Als ik heb het sound hq kijk en dan bij luidsprekers kan ik een test doen. ik heb 5.1 gekozen maar als ik op test druk krijg ik alleen "linker speaker" en "rechter speaker" te horen. in het begin had ik ook helemaal geen geluid uit de andere boxen. Na ergens audigy ipv microsoft te selecteren hoor ik in de intro van bijv gta3 en ut2003 duidelijk verschillende geluiden uit de boxen. ook doen ze het bij een cd alle 5. hoe kan ik de test goed uitvoeren?
Link naar reactie
Ik heb wat dingen geprobeerd maar het zit volgens mij zo: Als ik bij de geluidsopties van widows de rechter spealer harder zet gaat deze ook haredr. Als ik de linker speaker harder zet gaat de rechter uit maar mijn center harder (in de media player) De computer ziet dus de center spaler als links en de rechter speaker als rechts. Ik heb bij type boxen wel 5.1 gelselecteerd maar dit helpt niet. Wie weet een oplossing:
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
ja alles is goed aangesloten. Zelfs bij creative nederland wiste ze er niks vab, na een online support chat met technicie van amerika bleek dat de boxen set eigenlijk mider geschikt voor de pc was!. Hij werkt alleen goed 5.1 bij optische ingang. Je kan de optie CMMS aanzetten en dan verdeeld hij het over alle boxen maar dan heb je nog geen 5.1. Het is echt schandalig dat zoiets niet op de site van creative staat. Ik heb immers lang getwijfeld of ik de 5100 of de duurdere 5500 wilde nemen. Ik heb toen voor de laatste gekozen omdat deze mooiere boxjes, meer watt en een afstandsbediening heeft. Ik had dus beter die andere kunnen kiezen (dat zeiden ze echt als support antwoord! nadat ik dat vroeg). Maar ja inwaarschijnlijk dat nu ik er na ruim een jaar achter ben wat het is dat ik hem kan omruilen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...