Ga naar inhoud

videomouse fun


Aanbevolen berichten

Ik ben al enige jaren in het bezit van de Videomouse fun van GSE. Een pc-toebehoren, om video-opnames te monteren met de PC. Simpel principe: je slaat d.m.v. dit apparaat de scenes op in het geheugen van je PC en als je klaar bent, dan bedient deze muis de funkties van afspeler en opnamapparaat. De mouse wordt aangesloten op de compooert van de PC Op mijn oude PC met WIN 98 SE met Ceeron 366 werkte dit goed. Echter op mijn nieuwe PC met ook WIN 98 SE en Athlon XP 1600+ werkt deze videomouse niet. Het is niet mogelijk, om middels de jog-dial en de funktietoetsen op de muis de funkties van de afspeler te bedienen. Slechts sporadisch reageert de afspeler op een toets. Vanaf de aanschaf van dit apparaat, 5 jaar geleden, was het mogelijk om van de site van GSE een niewe update te downloaden van het bijbehorend priogramma. Naderhand is de Videomouse overgegaan naar Rovotech. Momenteel is op deze site ook niks meer te vinden over de videomouse. Mijn vragen: waarom funktioneert mijn videomouse niet op de nieuwe PC en waar kan ik eventuele upgrades vinden van dit produkt? Google heb ik al afgestroopt, zonder resultaat. Ik hoor wel, Jan K
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...