Ga naar inhoud

Multimedia de moeilijke manier......II(oftwel . deel II)


Aanbevolen berichten

Ik zou erop terugkomen en dat doe ik dan maar want ik kom er zelf niet uit...... :cry: Bij BMW is een complete filmserie te downloaden gemaakt door bekende producers met oa Madonna maar ook andere sterren. Bij de "hoofdfilms"(totaal 7 stuks) horen ook kleine filmpjes(totaal 5 stuks) De kleine filmpjes lijken in eerste instantie nergens over te gaan maar bij betere bestudering blijken ze verband te houden met de hoofdfilms. En nu komt de truuk: in 1 van de kleine filmpjes zit een link naar een website "verborgen", als je goed oplet is ie (toch wel duidelijk) te zien. Als je de website bezoekt blijkt er een hele puzzel achter te zitten die steeds nieuwe links oplevert waardoor je weer verder kan zoeken/denken. Het grappige is dat ik over dit verborgen item helemaal niets kan vinden op de bmw site of waar dan ook, het lijkt wel alsof ik de eerste ben die het heeft ontdekt.... Anyway, je moet er wat voorover hebben, de gehele film download in hoge kwaliteit is zo'n 650 MB(kan ook minder met lage kwaliteit) en er zijn ook nog wat filmpjes die je zelf moet zoeken op de website wil je het hele verhaal compleet hebben.... Je zoektocht begint hier: http://www.bmwfilms.com/site_layout/player/manual_pc.asp Je kan ook naar de home page gaan , de BMW player dl en die gebruiken voor het dl van de films, werkt uitstekend en het is een leuke player die nog wat extra opties geeft zoals regiseur comentaar bij de film enz http://www.bmwfilms.com/site_layout/index.asp?FilmID=7 Het betreffende webadres vind je in het filmpje : "the Hitman and the investigator" , goed kijken......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...