Ga naar inhoud

foutmelding media player kopieren naar cd


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal wav'jes staan die ik naar cd wil kopieren. Deze wav files heb ik opgeslagen in het windows adpcm formaat. Ze zijn met de mediaplayer wel af te spelen maar als ik de opdracht geef ze naar cd te kopieren, krijg ik een foutcode die Microsoft zelf ook niet kan plaatsen de melding is : er is een fout opgetreden op het draagbare apparaat Fout-id = 0xC00D117A, Oplossings-id = 0x00000000 Kent iemand deze melding en weet ook wat ik hieraan kan doen ???
Link naar reactie
het zijn files in wav formaat, maar daarbinnen schijnen ook nog weer verschillende mogelijkheden te zijn. Ik heb het namelijk opgenomen met Cool edit. en dan krijg je de mogelijkheid om als Microsoft ADPCM , en dan staat er achter *.wav, op te slaan. Is dat dan niet het gewone wav formaat. Moet ik dan bijvoorbeeld kiezen voor A/mu-law Wave ??? Gek wordt je van al die formaten
Link naar reactie
Indien je de mogelijkheid hebt moet je kiezen voor PCM formaat,dit is de standaart ongecomprimeerde wav. ADPCM is een eigen uitvoering van microsoft, een variant dus op de standaart en beter niet te gebruiken. Er is ook nog een IMA ADPCM, komt ook op ongeveer hetzelfde neer. De kwaliteit van zowel ms ADPCM als IMA ADPCM zijn slechter als van de gewone PCM, ze nemen echter wel minder ruimte in beslag maar dit komt grotendeels door de lagere nauwkeurigheid van 4 bit en niet door de (slechte) compressie die in het formaat zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...