Ga naar inhoud

branden op 24x met A-open 24x10x40x


Aanbevolen berichten

He beste brandwonders Ik heb een A-open 24x10x40x brander die prima werkt, alleen krijg ik het niet voor elkaar om de beloofde 24x brandsnelheid te halen. Ik gebruik Nero, net geupdate naar de laatste versie 5.5.9.9., maar Nero weigert bij het brandvenster 24 als optie weer te geven. Ik kan kiezen uit 4, 8 en 12x branden... De CD-R's zijn Maxell 80 XL, compatible tot 24x volgens de verpakking... Wie weet hoe het zit? Thanx Janus
Link naar reactie
Kan inderdaad aan de kwaliteit van de CD's liggen, al zou je verwachten dat een vermelding dat ze 24x compatible zijn zou betekenen dat je ook op 24x kunt branden. Probeer eens een ander merk. Een kennis van mij kocht, net als ik, de Aopen 32x12x48 brander en hij kwam niet verder dan 24x. Ik had CD's die op 32x gebrand kunnen worden. Ik heb hem er enkele van gegeven en inderdaad: hij kon ook op 32x branden. Als dat bij jou ook zo is, dan zou ik de Maxell CD's terugbrengen naar de leverancier en vragen om andere. Wim.
Link naar reactie
Je kan natuurlijk in Nero smartburn (heet dat zo) uitzetten, dan "test" hij de cd niet meer. Maar ik zou het maar niet doen en andere cdr's halen. Misschien doet een nieuwe firmware wonderen, even kijken op http://www.aopen.nl/products/cdrw/crw2440.htm [url=http://www.aopen.nl/scripts/util/ftplist.asp?pub/driver/cdrw/crw2440/2440_f208.exe]2440_f208.exe[/url] 306KB 06/04/02 v2.08 Improve media coverage issue. [quote:9d177f9016]Formal Release Firmware * Please make sure you have the firmware for the right model! THIS FIRMWARE APPLIES TO CRW-2440; if you have other CD Rewriter drive, please go to their firmware download pages, respectively. If you are not so sure, to identify the model you have, please right-click on the 'My Computer' icon, then click on the 'Device Manager' tab, in the category 'CD-ROM' you'll see the model name. ** Please uninstall Intel Ultra ATA driver before you do firmware upgrade to avoid system incorrect identification. *** Upgrade utility supported Windows 95/98/98SE/ME/2000/XP only. [/quote:9d177f9016]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...