Ga naar inhoud

avi bestand branden als vcd lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een avi bestand en wil hem als vcd branden zodat ik hem ook in m'n stand-alone dvd speler kan afdraaien maar dat lukt niet. Heb met nandub bestand in tweeen gesplitst en dan met nere 5.5.5.1 video cd branden en dan sleep ik hem er naar toe dat gaat prima, maar dan klik ik branden aan, dan geef je de snelheid aan en dan op brand en dan zegt ie "branden **.avi niet genoeg geheugen??????????Wie kan mij helpen kan het niet of heb ik daar een ander proggi voor nodig of stel ik iets verkeerd in. Alvast bedankt voor eventuele info Groetjes Michel P.s. zit 192 mb geheugen in en +/- 10 giga hd vrij, PIII 600[size=18:78561ad69a][/size:78561ad69a][size=24:78561ad69a][/size:78561ad69a]
Link naar reactie
Voor het omzetten van AVI naar MPEG gebruik ik pinnacle studio, er zijn vast wel meer videobewerkingsproggies die dit doen, tijdsduur is afhankelijk van oa programma wat je gebruikt en de processorsnelheid, bij mij duurt 1,5 uur beeldmateriaal omzetten ongeveer 2 uur (pinnacle studio 7.15 met een athlon XP 1400). Voor cd video formaat moet je ongeveer 600MB voor 1 uur beeldmateriaal plus geluid rekenenen verhouding AVI JPEG kan oplopen tot ongeveer 20:1. :wink:
Link naar reactie
[quote:987f1a9b2b="Michel^"]Oke avi bestand naar mpeg oke dat snap ik. Met welk proggi kan ik het best doen. En dat om zetten duurt dat lang of is het een acceptabele tijd? Groetjes Michel[/quote:987f1a9b2b] Omzetten AVI naar MPEG, effe google, er zijn zat pgms Ik gebruik zelf TMPGenc. Ja, het omzetten duurt lang, hoe sneller je pC hoe sneller het omzetten, maar verwacht geen wonderen daarvan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...