Ga naar inhoud

Pioneer DVD-106s met Windvd: werkt niet


Aanbevolen berichten

Nieuwe OEM Pioneer DVD-106s gekocht, WINDVD 4.0 geinstalleerd, DMA aangezet. Computer voldoet ruim aan de eisen zoals de website van WINDVD aangeeft. Videokaart: Matrox millenium 500 dual head. WINDVD verslikt zich ongelooflijk in de DVD van The Lord Of The Rings: direct bij het begin stottert hij vreselijk, film staat stil en de luidspreker geeft stotterende geluiden. Heeft iemand een idee??
Link naar reactie
Hm, is dat stotteren alleen met de DVD van de Lord of Rings of met alle video DVD's? Speelt die DVD van de Lord of Rings wel goed af op een stand allone DVD speler? Zelf heb ik ook een Pioneer DVD-106S in een Dual Pentium 1000 met een Matrox millenium 450 dualhead. Bijvoorbeeld een DVD van Inspector Gadget speelt hier met Windvd 3.1 goed af. Is die Pioneer DVD-106S van jouw verder wel in orde? Kopieer eens een groot bestand van een cd-rom of dvd naar de harddisk. Met welke snelheid gaat dat? :roll:
Link naar reactie
Ik ben zelf maar eens wezen klooien om te kijken waar ik het ongeveer moest zoeken. De DVD speler staat als meester en m'n CD schrijver als slaaf. Als ik de platkabel van de CDR eruit haalde werkte de DVD speler prima. Kabel erin en het was weer mis! Toen heb ik heel dom de beide spelers verwisseld van plaats en dus ook de stekers van de platkabels verwisseld. En zie: wonder: het ding werkt probleemloos! Computers zijn soms rare dingen. Jolo, bedankt voor de reaktie. :D PS het was trouwens een Matrox Millenium G-400 Dual head. Speelt ook perfect op de TV.
Link naar reactie
Dan moet ik je toch teleurstellen, Bosje, want bij mij staat de Schrijver als slaaf en de DVD speler als meester. Ik weet dat anderom wordt aangeraden maar per ongeluk stond het zo en het werkt. Ik laat het maar zo. Als er dan ineens weer rare dingen gaan gebeuren draai ik het om en kan ik weer heel intelligent verklaren dat omdraaien het ei van Columbus was....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...