Ga naar inhoud

vinden van het merk van mijn cdrewriter


Aanbevolen berichten

ja na dat mijn plextor stuk ging na (2.5)jaar ultraplex en plexwriter scsi. heb in een Lite-On brander gekocht ik kwam van de hel in de hemel geen onder zetters meer . geen scsi kaart meer in de kast en 99 minuten ondersteuning en een prijs. een trein kaartje haarlem maastricht is pak weg €20 duurder. (voor twee man dan)ja lang leven Lite-On. nu hoor ik een hele boel weer woorden van mensen met een plexwriter. maar die betalen dan ook zo +- 100€ meer voor zo een ding. dat ze drie jaar garantie hebben. zo wat een Lite-On gaat ook drie jaar mee en als die dan stuk is dan doe in met een breede glimlach de vuilinsbak open en smijt dat ding er in en koop ik een nieuwe Lite-On voor die paar euro's :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:27001ce7c3="plextor"]ja na dat mijn plextor stuk ging na (2.5)jaar ultraplex en plexwriter scsi. heb in een Lite-On brander gekocht ik kwam van de hel in de hemel geen onder zetters meer . geen scsi kaart meer in de kast en 99 minuten ondersteuning en een prijs. een trein kaartje haarlem maastricht is pak weg €20 duurder. (voor twee man dan)ja lang leven Lite-On. nu hoor ik een hele boel weer woorden van mensen met een plexwriter. maar die betalen dan ook zo +- 100€ meer voor zo een ding. dat ze drie jaar garantie hebben. zo wat een Lite-On gaat ook drie jaar mee en als die dan stuk is dan doe in met een breede glimlach de vuilinsbak open en smijt dat ding er in en koop ik een nieuwe Lite-On voor die paar euro's :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote:27001ce7c3] Volgens mij ben je bekeerd, want ik kan me niet anders herinneren dat Plextor alles was voor je. :wink: . Maarre ik heb een Mitsumi en die doet het ook goed hoor. En geen onderzetters he.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...