Ga naar inhoud

Ervaring met draadloos zend setje naar tv??


Aanbevolen berichten

was van plan om zo'n setje te kopen die draadloos zend. Zodat ik dus dvd op mijn tv kan kijken. Echter twijfel ik of dit voor mij wel de oplossing is. Mijn pc staat namelijk boven in een kamertje en de tv waarop ik zou willen kijken op de begane grond helemaal achterin. Signaal moet dus door 2 muren en een plafond heen. Plus langs nog wat apparatuur dat het signaal zou kunnen verstoren. Nu stond op de verpakking van het setje dat hij een bereik had van 100 mtr. Dit zou hemelsbreed genoeg zijn. Dus in een rechte lijn zou ik hier genoeg aan hebben, en zo gaat het signaal volgens mij ook. Maar hou ik de kwaliteit wel zo dat het kijken op die tv nog wel de moeite is??? Komt er nog bij dat ik dan ook nog ff een tv-out kaartje in mijn pc moet aanschaffen. Denk zelf dat ik beter ff door kan sparen voor een stand-alone dvd speler.... wat jullie?
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
wat zijn de hoofdzaken waarvoor je het wilt gebruiken? als je films op je computer hebt staan moet je ze eerst branden als je een stand alone dvd speler gebruikt. misschien wil je de films (al mochten ze op de computer staan) liever niet 1 voor 1 branden om ze te kunnen zien? wil je er ook muziek meer kunnen beluisteren wat op je computer staat? een stand alone dvd speler is overgens nog geen 70 euro meer.
Link naar reactie
Hallo, Ik had eerst wat onzinnige tekst ingetypt, geëdit, sorry voor de zinloze puntjes...ik zag namelijk tot mijn verbazing dat zulke topics gewoon blijven staan en dus zichtbaar worden in google als je iets zoekt, maar wel schrikken als je een topic krijgt, welke zinloos blijft staan. Immers, de vraag van "cableguy" is van 2002!!! het is nu wel 2007 en de vraag is nooit beantwoord... Maargoed, ik vraag mij hetzelfde af, ik heb voor mijn nieuwe huis de volgende situatie: Ontvanger op de vensterbank (digitale ontvanger, composiet uit) en de tv 8 meter verder en wil ik draadloos hebben, ik haat kabelgoten, ook lastig in mijn situatie ivm deuren en zal de goot langs plafond moeten. Ik vraag mij af wat voor set ik het beste kan kopen, ik wil ook nog het zelfde signaal naar de slaapkamer sturen, 3 meter naar boven door het betonnen plafond. Iemand enige ervaring met het draadloos versturen over zeer kleine afstanden? Gr. Leon PS: Een stand alone dvd/divx speler kost nog maar 50 euri (merk:x) en de schijfjes niets meer, branden=kijken, niet goed=weg gooien, wel goed=bewaren en gelijk weer van je pc af. Maar wel weer stoer natuurlijk als je een paar verdiepingen hoger zit en uit je bedje de pc kan bedienen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...