Ga naar inhoud

lcd resolutie probleem


Aanbevolen berichten

hey, ik heb een grote breedbeeld lcd scherm op me pc aangesloten, tv heeft gewoon pc aansluiting de resolutie is heel mooi, gewoon klein, scherp, breedbeeld, goeie vernieuwingsfrequentie in de windows xp LOGIN als ik de computer opstart maar zodra die windows zelf binnekomt is het 640x480 .. veel ste groot dus, geen breedbeeld meer, wel 32bit, scherp, goeie vernieuwingsfrequentie ik kan niet hoger als 640x480 nu, geen enkele andere stand, monitor staat ook als plug & play, en er zat geen cd bij ofso, drivers op internet ook niet gevonden ik heb xp, alle updates, een radeon 9200 videokaart die ondersteunt dus gewoon tot 2048x1556 ofso, en de nieuwste drivers blabla ook al gekeken naar instellingen van tv zelf ik heb het ook op een andere pc met xp geprobeert, precies hetzelfde probleem, beeld is ook alleen goed in de LOGIN fase wat moet ik doen ?? ik wil gewoon een hoge resolutie in windows zelf .. ik word nu behoorlijk blind snel verkleind plaatje van dat ding .. is van PROline ofso :roll: nix over te vinden dus op internet/drivers ofso whatever [img:59c4ce483c]http://home.kabelfoon.nl/~mbhondoe/_private%20schrik/tv.jpg[/img:59c4ce483c]
Link naar reactie
[quote:c1a5ac7333="schrik"]ik kan niet hoger als 640x480 nu, geen enkele andere stand, monitor staat ook als plug & play, en er zat geen cd bij ofso, drivers op internet ook niet gevonden[/quote:c1a5ac7333]Belangrijkste vraag is denk ik: Welke schermresoluties ondersteunt die Proline TV? Ik kan me voorstellen dat zo'n Blokker-ding niet hoger gaat dan 640x480 (zat voor TV-beeld namelijk). Enne, is het ook niet gewoon een 4:3 letterbox scherm i.p.v. een 16:9 breedbeeldscherm?
Link naar reactie
[quote:472f8c26a7="schrik"]yep t is 16:9 20 inch dacht ik ...[/quote:472f8c26a7]Dacht ik niet, waarom is het schermoppervlak dan volledig gevuld bij 640x480dpi? 640:480 is dus echt een 4:3 verhouding volgens mijn calculator ... :wink: [quote:472f8c26a7="schrik"]hijs by een elektronicaboer gekocht, wat voor drivers moet hij leveren dan? in de doos zat nix[/quote:472f8c26a7]Bij een TV zitten standaard geen Windows-drivers, omdat het niet direct de bedoeling is om 'm aan te sluiten op een PC (ze zaten ook niet bij m'n 20" Thomson LCD TV, die volgens de technische specificaties (zie handleiding) een schermresolutie van 1024x768dpi ondersteunt (en dat doet ie dus ook gewoon netjes 8) ). Welke (breedbeeld)schermresolutie ondersteunt die TV dan volgens de handleiding die je er als het goed is wel bijgekregen hebt (anders weer terug naar de TV-boer)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...