Ga naar inhoud

Abit KT7A + Aopen Geforce MX4000.


Aanbevolen berichten

ik vermoed dat je voor je vorige kaart de drivers gebruikt heb die bijgevoegd zaten bij de videokaart (van asus dus) deze drivers bevatten meestal wat extra's tegenover de originele drivers van nvidea. Kijk je systeem eens na of er niets nagebleven is van drivers/software van asus (ivm videokaart) en verwijder die. Installeer dan de drivers van je nieuwe kaart, neem wel de originele drivers van nvidea en niet diegene die bijgevoegd zitten of deze van het merk zelf (aopen), deze zijn meestal toch ouder
Link naar reactie
het kan ook zijn, ik ken uw mobo wel niet, dat je pc wel doorstart maar jij het niet ziet, probleem dan zou kunnen zijn dat je je onboard video moet uitschakelen. Nu, zit er op je moederbord zelf een aansluiting voor een videokaart ? indien wel, haal je videokaart eruit, sluit de monitor aan op de aansluiting op het moederbord, start op ga naar het bios, en schakel de onboard video uit, save en schakel pc uit, dan kaart er terug in monitor aansluiten op kaart en start de pc terug op
Link naar reactie
Aan drivers ofzo ligt het iig niet, want de hele zooi start nog niet eens op tot de post. (hoe kun je zoiets eigenlijk uberhaupt noemen :roll:) De MX4000 is een AGP 8x kaart. Ik vermoed dat je moederbord dit niet aankan en max een AGP 4x of zelfs 2x slot heeft. (ben te lui om het na te kijken :wink:) Normaal is dat geen probleem, tenzij de kaart de voltages van AGP 2x niet aankan. Kort samengevat, de kaart past niet bij het moederbord. [Edit] Toch ff gekeken, je mobo heeft idd een AGP 2x/4x slot. [Edit2] Is het [url=http://www.aopen.nl/Products/vga/MX4000-V64.htm]deze[/url] kaart? Volgens AOpen kan ie wel AGP 4x aan, dus das raar.
Link naar reactie
[quote:c8dcbb6092="Comp-Freak"]Aan drivers ofzo ligt het iig niet, want de hele zooi start nog niet eens op tot de post. (hoe kun je zoiets eigenlijk uberhaupt noemen :roll:)[/quote:c8dcbb6092]dood [quote:c8dcbb6092="Interficior"]Ik vermoed dat je moederbord dit niet aankan en max een AGP 4x of zelfs 2x slot heeft. (ben te lui om het na te kijken :wink: )[/quote:c8dcbb6092]agp 2x/4x en je kaart is een 8x edit: beetje sloom, maar licht het niet aan de volts? mijn mobo kan alleen maar kaarten aan die 1.5v trekken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...