Ga naar inhoud

Wat is goed voor mijn systeem?


Aanbevolen berichten

Hoi.... Ik wil graag Brothers in Arms kunnen spelen op een goede resolutie en dat het lekker soepel verloopt... Nu wou ik graag weten wat voor videokaart het beste bij mijn pc past... en het liefst geld vriendelijk :P bvd.. *spec* Moederbord Asus A7V333 Processor(s) AMD Athlon (TM) XP 2000+, MMX, 3DNow, ~1.7Ghz Geheugen 1024MB RAM Hard Disk(s) Maxtor 120 Gigabyte, 8MB cache Videokaart(en) NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Monitor(en) Iiyama LS704U(T) VisionMaster 1403 CD/DVD-Drive(s) DVD-16X DVD-ROM Geluidskaart(en) Hercules Gamesurround Fortissimo 2 Netwerkkaart(en) 100/10M Ethernet PCI Adapter Muis Logitech USB Wheel Mouse Toetsenbord Microsoft Natural PS/2-toetsenbord Internetverbinding Kabel Operating System Microsoft Windows XP Professional
Link naar reactie
[quote:bfec4a4cb4="Orcer"]met die ti 4200 moet het toch ook goed lukken. Een beetje overklokken en dan moet het helemaal geen probleem meer zijn.[/quote:bfec4a4cb4]Dat gaat waarschijnlijk niet lukken met een TI4200.. helemaal niet als je ook nog opties als AA en AF aan hebt staan, alles op zn hoogste details en ook nog in een hogere resolutie. :wink:
Link naar reactie
[quote:65fce84ab1="Orcer"]Wat is een goede resolutie. Ik vind 1024X768 een goede resolutie. FSAA en AA gebruik ikzelf nooit. Hij heeft het zelf ook niet over de hoogste details, dus mijn conclusie een ti 4200 voldoet nog.[/quote:65fce84ab1]misschien dat ik een beetje overdreven heb, maar als de TS een andere videokaart wil (en ik neem aan dat hij die niet alleen gebruiken wil voor Brothers in Arms) voor onder de €250 euro blijft de GF6600GT de beste keuze. :wink:
Link naar reactie
[quote:64e5b5ca30="ge0rgiie"] Voor rond de 250 zou ik een 6800nU halen.[/quote:64e5b5ca30] [quote:64e5b5ca30="sdh"]Dacht ik ook al aan, maar die kost meestal nét ff wat meer. (rond de €280,-)[/quote:64e5b5ca30] dat lijkt me echt teveel van het goede. Voor Brothers in Arms is een 6600GT meer dan genoeg en een 2000+ zal de kaart amper kunnen voeden. Hij moet gewoon een nieuwe voeding en een 6600GT nemen, dan kan hij later nog eens gaan denken aan mobo+cpu+mem.
Link naar reactie
*Kuch kuch* een 2000+ kan echt wel een beetje 6800nU aan hoor... En verder is dat echt geen zonde van geld - 30 tot 50 euro verschil is wel de moeite waard voor het verschil van een 6600GT en 6800nU hoor... Die 6800nU is ook heus wel voor 250 te vinden, zelfs de Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI) V9999/TD is er al voor 257 euro, en Asus kaarten zijn meestal duurder dan andere merken... En als hij later weer aan mobo+cpu+mem gaat denken zit hij weer met een videokaart die minder is.. Dan zou ik liever in een keer iets meer geld uit geven voor meer videokaart... Die bottleneck valt reuze mee [Edit] ik heb nu ook gezien dat hij ook erg veel geheugen heeft, dus dat moet echt - echt lukken..
Link naar reactie
Voor net onder de 250 euro heb je een Albatron, de andere merken zijn volgens mij duurder. http://www.cool-prices.nl/index.php/18,hid--2,sgid--143,artId--503\ Motivatie voor de 6800 vs. 6600GT: http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041119/geforce-6600gt-agp-17.html (ff aangenomen dat dat Brothers in Arms een beetje vergelijkbaar is met Battlefield Vietman ...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...