Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo jongens, Wie kan mij vertellen hoe ik een LCD of Plasma TV kan aansluiten op mijn Geforce 4 "Point of View" 128mb W/TV-64bit. Deze heeft alleen een gewone monitor aansluiting, en iets wat op een zwarte PS/2 aansluiting lijkt. Moet ik mischien eerst een verloopstekker hebben of iets? De TV wil ik alleen gebruiken als monitor, dus niet om ook televisie te kijken op de PC. Verder gebruiken we de TV alleen op de camping, zo bespaar ik riumte op mijn bureau. vr.gr. en vrolijk Pasen Eddie :o
Link naar reactie
[quote:3f0c1d12f0="Eddie161"]Hallo jongens, Wie kan mij vertellen hoe ik een LCD of Plasma TV kan aansluiten op mijn Geforce 4 "Point of View" 128mb W/TV-64bit. Deze heeft alleen een gewone monitor aansluiting, en iets wat op een zwarte PS/2 aansluiting lijkt. Moet ik mischien eerst een verloopstekker hebben of iets? De TV wil ik alleen gebruiken als monitor, dus niet om ook televisie te kijken op de PC. Verder gebruiken we de TV alleen op de camping, zo bespaar ik riumte op mijn bureau. vr.gr. en vrolijk Pasen Eddie :o[/quote:3f0c1d12f0]Als je hem als monitor wilt gebruiken moet je bij de elkectronikaboer een D-sub stekker halen. En dan moet jij even kijken welke kant mannetje en vrouwtje zijn. Maar is het een breedbeeld? Want dat kreeg ik toen niet goed op een 17" bb tv met ook een d-sub ingang.
Link naar reactie
Sluit me bij Gerben aan. Jouw PS2 achtige aansluiting zal S-Video zijn (zeven gaatjes, 3 boven 4 beneden). De meeste TV's hebben eenzelfde ingang. Een s-videokabeltje is bij iedere betere elektronikazaak te krijgen. Ik heb er een van 5 meter voor 7 Euro. Op je TV krijg je dan hetzelfde als op je compuscherm, inclusief de muis. Bedenk dat voor computergebruik zo'n TV een kwalitatief minder beeld geeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...