Ga naar inhoud

nvieuw kwijt? tv op pc aansluiten


Aanbevolen berichten

ok ik ben bezig mijn tv te koppelen aan pc via s-video kabel. ik de grafische kaart als kloon aangevinkt. via nvieuw maar omdat er nog een kabel los zat kon hij de tv niet automatisch vinden. ik denk ok even checken of kloon nog aanstaat. kabels vast en opnieuw opstarten. maar ik zie nu nvieuw niet meer staan? ik doe als volgt: beeldscherm, eigenschappen, instellingen, geavanceerd, ti4200 (mijn kaart), nu krijg je het uitklap menu alleen nview is er niet meer??????
Link naar reactie
ook clone staat op een andere plek dus gevonden maaaarr ik kan kiezen uit : dual vieuw, vertical span, horizontal span, clone en single display. hij staat nu op single display. ik neem aan dat ik --clone-- moet hebben zoals in de faq staat beschreven. alleen bij alle opties is er de mogelijkheid:tv+ anoloog display (of) anoloog display+ tv. toestraks 1 van de 2 gekozen en dat was een drama. met clone- ik denk dat mijn crt scherm pc de tv werd waardoor ik niks meer kon bedienen en er naar veel gedoe met andere vga kaart weer normaal heb gekregen. nu wil ik dit wel weer doen maar moet nu wel zeker weten welke ik moet hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...