Ga naar inhoud

2 monitoren, maar ook 2 verschillende bureaubladen???


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb 2 schermen aan mijn pc, werkt allemaal heel mooi, ze zitten aan een nvidia 6600 agp. Het schuiven werkt allemaal prima, dus daar niks over te zeuren. Maar het is mogelijk om meerdere bureaubladen in te stellen met nview (progje van nvidia). Maar is het ook mogelijk om ieder beeldscherm zijn eigen bureaublad toe te kennen? dus echt 2 startbalken en zo. Iemand een progje of tips? het lijkt me geweldig dit voor mekaar te hebben. Groeten, Michiel
Link naar reactie
Volgens mij bestaat er geen programma waarbij je 2 verschillende bureaubladen krijgt. Als je 2 monitoren op 1 pc wilt aansluiten, zul je dus 1 groot scherm krijgen. Als je echt 2 schermen wilt, onafhankelijk van elkaar, lijkt me dat wel erg lastig, dan heb je dus ook 2 muizen nodig, of je krijgt dan gewoon 2 precies dezelfde beelden, dus of het echt nut heeft......je kan dan eigenlijk beter 1 21" scherm hebben, je zult daar veel meer plezier aan hebben.
Link naar reactie
VirtuaWin downlaoden, denk dat je dat bedoeld. JE meot even wat instellen maar dan kan je bv. met F6 naar een nieuw bureublad, MAAR ik weet niet of wat ook met 2 schermen kan. Ik heb nu 1 scherm en met dat progje kan ik verschillende bureaubladen maken, alleen op 1 scherm, of het met 2 kan weet ik niet.
Link naar reactie
Website van Nvidia kwam ik niet heel ver... Ik heb 'het dual monitor topic' op GOT ontdekt. 19 pagina's lang leesvoer.... :-? Bij de laatste 6 word het pas echt boeiend omdat het topic al een paar jaar oud is. Edit*: ik zie dat Ultramon veel genoemd word.. Edit2*: Ultramon moet je waarschijnlijk voor betalen (als je legaal wil) Verder heb je nog 'multimon taskbar' Succes vanwalsum, jij mag eerst testen, ik heb morgen geen tijd :D
Link naar reactie
Onverwacht vroeg vrij dus Ultramon ff gedownload. Het is als je je niet registreerd een trail van 30 dagen. De taakbalk komt nu ook in het 2e scherm te staan en elk scherm dat je in de 2e monitor zet komt ook alleen in de 2e taakbalk te staan (kun je instellen). Verder nog 2 handig knoppen boven in de titelbalk. Zo kun je een scherm spreiden en naar de andere monitor verplaatsen. Ik kan niet vinden hoe je de startknop en alle icons dupliceerd.... Het is alleen de taakbalk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...