Ga naar inhoud

Ati Radeon 9700 64MB


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ga binnenkort een laptop kopen en ik zou graag willen weten of een Ati Radeon 9700 64MB videokaart goed genoeg is om de nieuwste spellen aan te kunnen(b.v. BiA, GTA:SA is nog niet uit maar goed, Starwars Knights of the Old Republic 2) ??. bvd (Het spijt me als een soort dergelijk topic al bestaat) Groetjes Wouter
Link naar reactie
[quote:960cff60c0="WouterN"]is de 17e uitgekomen :) edit : kan de specs alleen niet vinden van het spel :-?[/quote:960cff60c0]* Ondersteunende OS: Windows® 98SE/ME/2000/XP * Processor: Pentium® III or AMD Athlon™ 1 GHz (Pentium IV of AMD Athlon 2.5 GHz aanbevolen) * RAM: 512 MB (1 GB aanbevolen) * Videokaart: 32 MB DirectX® 9.0c compliant (128 MB aanbevolen) * Geluidskaart: 16-bit DirectX 9.0c geluidskaart (EAX aanbevolen) (Dolby® Digital Live nodig voor Dolby Digital audio) * DirectX Version: DirectX 9.0c of hoger (staat op de disc) * CD-ROM: 4X DVD (8X CD aanbevolen) * Harde Schijf ruimte: 4 GB vrij (5 GB aanbevolen) * Randapperatuur: Windows-compatible muis en keyboard vereist * Multiplay: Breedband modem, 64 Kbps upload (128 Kbps aanbevolen) * Ondersteunde videokaarten op de tijd van deze release: ATI Radeon 8500/9000/X series en de NVIDIA® GeForce™ 3/4/FX/6 series (GeForce 4 MX wordt niet ondersteund!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...