Ga naar inhoud

Keuze 19" monitoren ALDI


Aanbevolen berichten

Beste mensen, hier in België verkoopt de ALDI een paar schermen. Nu had ik graag een 19" gekocht. Maar ik twijfel of ik de [url=http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_12/OFF02.HTM]TFT[/url] of CRT zal nemen. Die CRT heb ik al eens gehad, en was er zeer tevreden over. Maar met een TFT heb ik nog geen enkele ervaring. Kunnen jullie soms zeggen welke ik het beste zou nemen. Prijs speelt geen rol. Groetjes PS: De spec. van de CRT stonden niet op het internet, daarom heb ik ze dan maar overgetypt uit het krantje: [list:63dbece86a]horizontale dotpitch 0.26mm ideaal voor hoggwaardige grafische afbeeldingen, tekstverwerking, internet, computerspellen, multimedia Milieuvriendelijk en stralingsarm conform TCO 99 Zichtbare beeldbuis: 45.5 cm Beeldresolutie tot 1600 * 1200 pixels (bij 75 Hz) Lijnfrequentie: 30 kHz-98 kHz Beeldfrequentie: 50 Hz-120Hz 13 voorgeprogrammeerde displaymodi 8 vrij programmeerbare displaymodi Maximale pixelfrequentie: 202.5 MHz Moiré onderdrukkingsfunctie (tegen onrustig beeld) On-screen-Display (OSD) DDC-compatible Powermanagement voor laag stroomverbruik met VDE/GS-certificaat Universele netvoeding 100-240 Volt, 50/60 Hz[/list:u:63dbece86a]
Link naar reactie
Als je er geen problemen mee hebt gehad, zou ik gewoon voor die CRT gaan, ligt er ook aan wat je er mee doet, vind je photoshop bijvoorbeeld leuk, kan je voor je kleurechtheid beter een CRT hebben als TFT. En als prijs geen rol speelt. zou ik gaan voor een Iiyama HM903DTA. heb ik zelf ook! en is (volgens THG) het beste 19 inch CRT'tje op de markt.
Link naar reactie
Als de prijs geen rol speelt, waarom dan de actie van de Aldi kopen? persoonlijk zou ik dan naar een computerwinkel in de buurt gaan en kijken naar CRT monitoren van IIyame en samsung. of TFT van oa. Iiyama en Benq, maar dat is ook afhankelijk van wat die winkel voert aan merken. Persoonlijk vind ik de monitor het belangrijkste (na muis/trackball en toetsenbord) aan de computer, daar zit je naar te staren. Als student heb ik daarin niet een volledig vrije keus, maar als geld blijkbaar geen rol speelt... [url=http://www.iiyama.nl/default.asp?SID=&NAV=236&DOC=0&PAGE=0&PARAMS=&PARAMS2=&PCAT=1&PTUBE=&PROD=1870&SPCAREA=] 19" Iiyama CRT[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...