Ga naar inhoud

Brothers in Arms met een GF4-Ti 4600 128mb


Aanbevolen berichten

Wat merk je precies als je grafische kaart niet meer goed meekomt? Ik heb namelijk gisteren het prachtige Brothers in Arms gekocht. 8) Met hoge instellingen reageert de muis en het beeld tijdens het spelen vrij nerveus. Is dat een typisch voorbeeld van een te simpele grafische kaart? Is de aanschaf, van bijvoorbeeld een 6600GT, gerechtvaardigt? Op wat minder hoge instellingen (ja, dan reageert de muis/het beeld veel minder nerveus) lijken de details er toch nog aardig uit te zien. Ik zie niet veel verschil met hogere instellingen. (Of weet ik gewoon niet wat ik mis? :wink: )
Link naar reactie
Ben van plan om tegen de zomer een nieuwe videokaart te kopen en extra geheugen. 512mb. Wacht even de nieuwe lichting videokaarten af. De "oude" zullen dan betaaldbaarder worden. :wink: Overigens, op lagere instellingen loopt het wel soepeler allemaal. Zal toch aan mijn "oude" kaart liggen. Ooit het neusje van de zalm. :cry:
Link naar reactie
zoals je zelf al aangeeft, op lagere instellingen loopt het vlotjes, dus dit is het teken dat je systeem het niet trekt, met als grote boosdoener de videokaart. Ik vermoed dat na een upgrade van je videokaart het probleem grotendeels van de baan zal zijn al is een extra 512Mb geen overbodige luxe. Gaems zijn nu eenmaal progjes diehet uiterste vergen van een systeem en voor velen de enige reden om beesten van pc's te kopen
Link naar reactie
Je hebt 512MB geheugen. Met hoge instellingen krijg je daar last mee. Zelfs de snelste videokaart kan dan niet voor vloeiend beeld zorgen :) Dus zet eerst alles op medium op 1024x768. Dan weet je zeker dat het niet aan het geheugen ligt. Als je voor een andere kaart gaat kun je het beste een 6600GT of 6800LE nemen waarbij de laatste standaard langzamer is, maar wel met kans dat je deze flink wat sneller kunt maken.
Link naar reactie
[quote:680f0a2c19="Mac"][quote:680f0a2c19="ge0rgiie"]Ga anders voor de iets goedkopere 6600.[/quote:680f0a2c19] De 6600GT is mijn favoriet. Want goed en (niet onbelangrijk) betaalbaar. Of zou de midrange van de nieuwe generatie kaarten beter zijn?[/quote:680f0a2c19] Aan je spec.- te zien in je signature.- heb je een Q-tec voeding van 400watt. Volgens mij is het ook zo dat als je voeding te ladge spanningen heeft, dat de componenten zichzelf automatisch terugklocken of in iedergeval op een langzamere snelhied gaat werken. Dus dit houdt in de je je 6600GT ook niet optimaal zou kunnen benutten!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...