Ga naar inhoud

upgrade van x800pro naar x850xt de moeite?


Aanbevolen berichten

Nou ok, ff een objectieve reactie ;) De X850XT zal op een P4 3.2 niet zo erg veel beter presteren, omdat je cpu niet snel genoeg data aan kan leveren. Het KAN interessant zijn als je op korte termijn je cpu ook wilt upgraden, nu kun je nog een leuk bedrag vragen voor de X800Pro (zeg ongeveer het dubbele van mijn bedrag ;) )
Link naar reactie
[quote:d9bcd6a3ae="NoepZor"]Nou ok, ff een objectieve reactie ;) De X850XT zal op een P4 3.2 niet zo erg veel beter presteren, omdat je cpu niet snel genoeg data aan kan leveren. Het KAN interessant zijn als je op korte termijn je cpu ook wilt upgraden, nu kun je nog een leuk bedrag vragen voor de X800Pro (zeg ongeveer het dubbele van mijn bedrag ;) )[/quote:d9bcd6a3ae]ff ter aanvulling: Denk aan minimaal een A64 3400+ of P4 3.4GHz. :wink: (of was dat alleen zo met de X800XT? :roll: )
Link naar reactie
[quote:78deb65d4a="Aljosja"]nog even een heel kort vraagje, een reply is genoeg. Ik lees steeds dat je een hele sterke cpu nodig hebt om x800xt en x850xt tot hun recht te laten komen...is mijn A64 3200+ sterk genoeg voor een van deze kaarten???[/quote:78deb65d4a] [quote:78deb65d4a="Red Dragon"]X850XT, X800XT, X800XT PE en X850XT PE zitten allemaal dicht bij elkaar in de buurt, een Athlon 64 3400+/3500+ of een P4 3,6 ghz en sneller is inderdaad aan te raden.[/quote:78deb65d4a] Antwoord stond dus al in deze topc. je cpu is te langzaam om optimaal gebruik te maken van die grafische kaarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...