Ga naar inhoud

CeBIT 2005 visited by Red Dragon


Aanbevolen berichten

[quote:232757495a="Red Dragon"] Ik zelf vind deze TV-kaart wel wat, mijn PC heeft geen ruimte meer voor een PCI TV-kaart omdat ik 2 6800 Ultra kaarten in SLI gebruik en die laten alleen nog ruimte over voor mijn Audigy 2 ZS.[/quote:232757495a] Dat is eigenlijk wel erg hoor, geen ruimte meer voor wat anders omdat je SLI draait :roll:
Link naar reactie
  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:37095d4929="tdw"]:o wat een rotzooi :o[/quote:37095d4929] Je bedoeld de kabels? tja die kan je slecht opruimen als je bedenkt dat er 4 hardeschijfen in zitten, twee optische drivers en twee 6800 Ultras. als je dan bedankt dat al die hardware een voeding aansluiting nodig hebben (ook de 6800 Ultra's) en dat daarnaast ook nog een data kabels nodig zijn en het moederbord maar liefst 4 voeding kabels gebruikt ipv de gebruikelijke 2 dan is het nogal logisch dat er zoveel kabels lopen. Persoonlijk vind ik de rotzooi wel meevallen als je bedenkt wat er in zit, ik heb liever vette specs dan een nette kast met middelmatige specs ;) [quote:37095d4929="Comp-Freak"]Als je ff nadenkt weet je dat ie deze week een vapo LS binnenkrijgt en dat ie z'n waterkoeling om die reden verkocht heeft :roll:[/quote:37095d4929] Yups, overigens heb ik al weer nieuwe waterkoeling, die twee 6800 Ultras worden dadelijk water gekoeld, heb het alleen nog niet aangesloten wegens gebrek aan tijd.
Link naar reactie
[quote:2c772403b6="Red Dragon"][quote:2c772403b6="tdw"]:o wat een rotzooi :o[/quote:2c772403b6] Je bedoeld de kabels? tja die kan je slecht opruimen als je bedenkt dat er 4 hardeschijfen in zitten, twee optische drivers en twee 6800 Ultras. als je dan bedankt dat al die hardware een voeding aansluiting nodig hebben (ook de 6800 Ultra's) en dat daarnaast ook nog een data kabels nodig zijn en het moederbord maar liefst 4 voeding kabels gebruikt ipv de gebruikelijke 2 dan is het nogal logisch dat er zoveel kabels lopen[/quote:2c772403b6]net toen ik het berichtje gepost had, ging in de reacties op specs.tweak.to maar is ff lezen en daar legde je het ook al uit.... Maarja, je hebt gelijk
Link naar reactie
Graag gedaan, ik vind het altijd leuk om een verslagje van de CeBIT te maken. Zoals altijd zijn nieuwe ontwikelingen duur, nieuwe technieken zoals Blu-Ray en Dual Core CPU's om er maar tweet te noemnen zullen in het begin voor slechts een aantal onder ons betaalbaar zijn maar na verloop van tijd voor iedereen bereikbaar. zo gaat het immers altijd :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...