Ga naar inhoud

Garantie en service TFT monitoren


Aanbevolen berichten

Beste luitjes Op het forum vanalles gelezen over tft monitoren waar je op moet letten voor het aanschaffen van een tft scherm en er gelukkig ook een heel stuk wijzer van geworden. Alleen vraag ik me af hoe is het met garanties en service is als er problemen zijn met zo'n ding daar kan ik bijna niets over vinden en als je op de site van de betreffende merken kijkt en leest is alles geregeld mits jezelf geen stommigheid hebt uitgehaald met het ding is het zo gepiept en wordt er vernieuwd of iets dergelijks. Want in die computer bladen lees je af en toe wel eens een relaas of van kennissen hoor je wel eens iets of de computer winkel doet moeilijk of de fabrikant doet moeilijk over de garantie met dode pixels of subpixels hoe die dingen allemaal heten dan krijg ik meer het gevoel garantie tot aan de deur en dan moet je niet meer komen zeuren. Wie kan me hierin een antwoordt geven of een site waar je zulke commentaren of relazen van gedupeerden kan vinden. Een goede monitor is nog altijd behoorlijk aan de prijs en ik zoek een goede monitor dan mag ik toch ook een goede service en garantie verwachten of niet soms. En kan iemand me een goede monitor aan bevelen waar garantie en service goed geregeld is groetjes en bedankt alvast Math
Link naar reactie
Ik persoonlijk zou een TFT monitor nooit online kopen. Je kan wel een dode pixel garantie kopen maar die is vaak heel erg duur. Bij Salland kost een dode pixel garantie voor een 17 inch TFT 56 Euro. Dit vind ik belachelijk hoog. En terwijl je als je het goed beschouwt gewoon terug zou moeten kunnen sturen (koop op afstand) maar probeer dat maar eens, je staat wel in je recht maar zal dan naar de rechtbank moeten stappen. Kijk eens op http://www.computerconsument.nl/pages/redartikelendetail.php?redartID=171 Ik zou naar een winkel gaan met wat programmaatjes waarmee je monitoren kan testen. Er zijn er genoeg te vinden op internet. Vraag in de winkel of je hem mag testen met één van die programmaatjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...