Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb vandaag de zalman vf700-cu op mn 6600 gt geplakt. ik heb dit voor het eerst gedaan maar volgens mij zit deze wel goed vast. echter na de installatie van de cooler wil windows soms niet meer opstarten, hij blijft hangen (naait helemaal vast) bij bij het windows scherm met het lopende blauwe balkje. Heb dus alleen de koeler vervangen en wat power kabels losgehaald ivm met de fan. Heeft dit dan toch te malen met een verkeerde instal. van de koeler? of is het iets anders??
Link naar reactie
nou, netjes...mijne is op 2800rpm 30 graadjes en op stille stand 32. Maar misschien zijn onze tempsensors niet helemaal oke, wat best vaak voorkomt. In elk geval, je moet op de core van de 6600GT maar HEEL weinig koelpasta doen he! maar dat weet je vast wel. Lees anders even de FAQ over koeling, daar staat het precies hoeveel.
Link naar reactie
Dat kan vele malen beter, heb je hem zelf gebouwd? Misschien heb je hier (ook) te veel pasta op gedaan. Mijne wordt echt niet warmer dan 50 nu (ff opnieuw pasta, enz.). Als ie bij jouw 70 :o wordt is dat wel heel veel hoger, wat voor cpu is het trouwens? En hoe voelt je koelblok nou, dan weten we of je tempsensor brak is :) !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...