Ga naar inhoud

AGP kaart: X800 of GF6800?


Aanbevolen berichten

Ik weet niet wat je budget is, als je kijkt naar prijs/prestatie is de X800XL de beste keuze. als je bereid bent om meer dan 475 Euro voor een kaart neer te legen dan is de keuze tussen de X800XT PE en de 6800 Ultra die je moet maken. HDR in Far Cry is onspeelbaar op een 6800 Ultra, vind dat dan ook een non-argument om voor de 6800 Ultra te gaan. Enige spel op dit moment die een voordeel heeft op de 6800 serie is Splinter Cell 3, daar word Shader Model 2.0 simpelweg niet ondersteund en val je met een X800 terug naaar SM 1.1 Om die reden dan maar een 6800 Ultra nemen? tja, dat zou ik alleen maar doen als dat het spel is waar je van droomt. Over het algemeen zou ik toch echt voor een X800XT PE gaan, ik heb net als Skinnered bijde kaarten en mijn voorkeur gaat daar naar uit.
Link naar reactie
De X850XT AGP zo goed als even snel als de X800XT PE, ik zou voor de goedkoopste van de twee gaan. Ik kan het overigens niet vaak genoeg zegen, de X800XT PE, X850XT of 6800Ultra hebben wel een snelle CPU nodig, koop minimaal een Atlon 64 3500+, met een langzamere CPU kan je net zo goed een X800XL, X800XT (non-PE) of 6800Gt kopen.
Link naar reactie
Omdat 1 van mijn reepies Twinmos SP defect was moest ik dat retouren, krijg binnenkort een nieuw setje.. ik hoop wel 4,4ns maar dat is afwachten vrees ik. Ik heb gelijk maar een OCZ Powerstream 420 PSU'tje besteld, dus dan zal ik eens kijken hoever m'n cpu en mem wil klokken, valt het tegen dan ga ik ook niet voor een PE, anders toch maar wel :roll:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:90a6ed2634="Red Dragon"]Die PE zou ik alleen nemen als die CPU sneller is te klokken dan een 2,2ghz 3500+, dan heb je er pas wat aan, 2,4ghz of meer is natuurlijk nog mooier voor een X800XT PE :)[/quote:90a6ed2634] Het heeft even geduurd met het geheugen enz. maargoed... Ik zit nu op 2.4 ghz, mem 240 mhz 2-2-2-5 1T :) Dus dat wordt een leuke videokaart uitzoeken dan... Hoe lang zou het nog wachten zijn op de XL AGP ? (800 of 850)
Link naar reactie
[quote:f55f2dff3e="Red Dragon"]2,4ghz is snel genoeg voor een snelle grafische kaart :) Volgens mij moet de X800XL in April leverbaar zijn, zelfde geld voor de X850XT, anders moet je gewoon een X800XT PE zoeken of zo.[/quote:f55f2dff3e]X800XL is al leverbaar. Kheb em tenminste al zien liggen voor ik geloof €350,- :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...