Ga naar inhoud

pixel shader support??


Aanbevolen berichten

hallow, ik heb een computer game die ik graag op een laptop zou willen spelen. het probleem is echter dat ik pixel shared support niet goed is. De fout is als volgt: inadequate pixel shader support detected. voor zover ik weet heb ik de goede drivers. maar heb ook niet echt een idee wat het inhoud dat pixel shader support. en dus ook niet hoe ik dat moet oplossen. heb op het internet gezocht en daar stond dat als je het niet had of het niet werkte dat je het dan ook kun simuleren met een of ander programma is iemand daar mee bekend en is het uberhaupt waar ? na weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??? welis waar met of zonder programma alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:62a6e9ce4d="Obi-wan-kenobi"][quote:62a6e9ce4d="hello"]heb nog pctje met g-force 4 die dat spel volgens het doosje wel draaid.[/quote:62a6e9ce4d]Volgens het doosje ... :roll: En draait het spel volgens jou ook op die GeForce4 kaart?[/quote:62a6e9ce4d] dat moet ik effe testen als ik weer thuis ben maar volgens de red dragon wel :lol: dus zal dat vast zo zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...