Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:4983d25a4a="killdisease"]kan iemand mij vertellen of dit een goede monitor is (voor gamen)[/quote:4983d25a4a]Volgens de specs heeft ie een reactiesnelheid van 14 ms, wat opzich voor vrijwel alle mensen snel genoeg. Maar als je het zeker wilt weten zou je het eignelijk zelf moeten bekijken, maar waarschijnlijk heb je daar niet de mogelijkheid toe.
Link naar reactie
hmm, lekker duidelijke site: http://www.e-yama.nl/ [quote:eaa836be16] e-yama is een subbrand van het kwalitatief hoogwaardige iiyama, speciaal bedoeld voor de zeer prijsbewuste koper. Indien u op zoek bent naar een LCD monitor zonder toeters en bellen met alle voordelen van de LCD techniek en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, bent u bij e-yama aan het goede adres. e-yama biedt u zeer aantrekkelijke prijzen voor entry level monitoren, maar met de service die u verwacht van een iiyama product. De zeer competatieve prijzen hebben gegarandeerd geen invloed op de service of garantie, zodat eventuele defecten snel zullen worden opgelost[/quote:eaa836be16] wel grappig, vandaag nieuwe iiyama TFT opgehaald, en op bij de drivers stonden ook E-yama drivers op, dus zal wel kloppen wat ze zeggen. wat moet ie kosten btw? goedkoopste in pricewatch is 195 euro. dan leg ik liever 50 euro extra bij, en kocht de iiyama 431 bijvoorbeeld. dan heb je toch wat meer zekerheid... ps; vreemd, op de site van hun hebben ze het niet eens over dit type EDIT: zou wel oppassen met dit soort dingen.. ze bieden wel een snel scherm aan, maar tegen welke kosten? * welke pixelgarantie geven ze * hoe is de weergave @ interficior: hoe kom je aan die specs? dit vind ik bij de goedkoopste in de pricewatch: [code:1:eaa836be16]Specificaties: • Merk: E-Yama • Type: 17JN1 • Schermgrootte: 17 inch • Helderheid: 300 cd/m2 • Contrast: 450:1 • Responsetijd: 25 ms • Dot pitch: 0,264 • Horizontale frequentie: 30-80kHz • Verticale frequentie: 50-75Hz • Inkijkhoek horizontaal: 140 graden • Inkijkhoek verticaal: 130 graden • Resolutie: 1280 x 1024 • Speakers: nee • DVI: nee • In hoogte verstelbaar: Nee • Roteerbaar: Nee • USB hub: Nee • Kleur: zilver • Gewicht: 5 kg [/code:1:eaa836be16] de E-Yama 17NE1 heeft wel een reactietijd van 14ms, maar die is direct 240 euro. net zo duur als de 431 van iiyama bijv. dan is de keuze naar mijn idee wel snel gemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...