Ga naar inhoud

4200ti overclock


Aanbevolen berichten

kun je elke videokaart zo ver overklokken? mijn 4200ti 64mb liep op medium detail bij de game GENERALS soms iets stotterend.. nu met rivatuner verder geklokt en met 3d mark getest. nu speel ik het spel of high detail en hij loopt soepel zonder gestotter en niet eens een ander koeler der op gezet. echt super. maar zijn die zware 256mb kaarten ook zo goed te overklokken? want dan maak je der wel een heel krachtige kaart van als ik zie wat het met de mijne doet. of is de ti versies een uitzondering. echt koel. ik wou al een andere kaart gaan kopen. nou ik hou mijn geld nog effe in mijn wallet :D
Link naar reactie
Mijn Ti4200 ging ook heel hard, heb toen in 3DMark nog een heel stel 9700Pro´s enz vooorbijgegaan. Marre... Wat is het nut van dit topic? Overigens... Ik ben een van die mensnen die het niet zo goed heeft met de OC... Mijn 6800GT gaat bij mij zon 8% minder ver (kwa OC) dan die van Louke... :cry:
Link naar reactie
[quote:ed94997a6a="Vandread"]Generals is dacht ik zwaar cpu afhankelijk?[/quote:ed94997a6a]CPU en mem... Toen ik er 256MB (bij de 256 origineel) stak laden hij in ongeveer de helft van de tijd en met een kleine CPU OC ging het nog een stuk sneller. Ik denk dat hij door dat OC vooral snelheid krijgt door de extra snelheid bij zijn geheugen van de videokaart, 64MB is niet zo veel...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...