Ga naar inhoud

nVidea riva TNT2 m64 drivers


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit hier met een probleem ik heb net world of warcraft geinstalleerd(orginele versie) maar er staat dat de 3d acceleratie op de video kaart (een Nvidea riva TNT2 m64) niet ondersteund wort door world of warcraft kan ik hier iets aan doen zoals nieuwe drivers ofzo? want volgens de system requerments MOET hij het ondersteune! alvast bedankt finalmen
Link naar reactie
Finalman, wil je voordat je een post plaatst even je post doorlezen en het grootste gedeelte van je schrijffouten corrigeren voordat je daadwerkelijk je post maakt. Schrijffouten maakt iedereen maar jij maakt het wel heel erg bont. (tenzij je dislecties bent dan heb ik niets gezegd want dan kan je er niets aan doen). WOW ondersteund je TNT2 blijkbaar niet, maar je hebt volgens je sys specs een Rdeon 9200, daarmee moet je WOW gewoon kunnen spelen.
Link naar reactie
Mischien ook wel even handig om achter op de doos van WoW te kijken wat de system specs zijn. Als jouw vriend een tnt2 64 heeft is er een grote kans dat zijn pc ook zwaar verouderd is. Dan kun je wel een goedkope vga kaart kopen maar zal je weer ergens anders tegen aan lopen. Dacht dat WoW graag een 800 mhz processor wilde hebben met minstens 256 aan ram. En dat zijn dan de minimale eisen. Tenzij je vriend ooit eens ge-update heeft en zijn oude vga heeft meegenomen is er grote kans dat hij een mindere pc heeft. TNT2 64 kaarten waren toen der tijd de budget kaarten die vooral in celeron en duron systemen werden verkocht. su6 ermee![/u]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...