Ga naar inhoud

Zalman VF-700 superkoeler


Aanbevolen berichten

tja ik wil hem toch overklokken, en dan is de alu de beste optie. En inderdaad dit is een betere plek voor mijn onderwerp, toch leuk dat er meteen weer een discussie ontstaat. Volgens mij is het geen k-kaart, maar ligt het aan ATI zelf op het moment, dat Nvidia op ditm oment gewoon de betere connecties heeft met softwarefabrikanten, en daardoor ook veel betere drivers heeft voor hun software omdat ze veel uitgebreider getest worden in een eerder stadium. Ze zijn gewoon ATI op dit moment al een tijdje aan het aftroeven.
Link naar reactie
ik weet niet wat die standaard koeler doet, maar de Zalman draait op 12 V inderdaad op 2650 toeren en op 5V de helft. Kijk dus maar of er verschil in zit. [quote:b93204b002]Noepzor: ...ik ga toch niet overclocken, ivm kutkaart.[/quote:b93204b002] Vandaar mijn opmerking over ATI/Nvidia, en dit heeft inderdaad niks te maken met Zalman. Maar zie verder het antwoord van Noepzor zelf dus, die geeft hetzelfde antwoord Red Dragon, daar ging het mij om.[/quote]
Link naar reactie
[quote:c3c5b4c189="Dracoplasm"]Ik had hem ook gekocht maar weer terug gebracht, past niet op mijn 5900XT :-( Ik heb van die koelblokjes op mijn geheugen die zorgen dat ik de koeler niet laag genoeg krijg, en ik durf die blokjes er eigenlijk niet vanaf te halen. Zaten namelijk erg strak vast.[/quote:c3c5b4c189] Ik heb een MSI 5900xt en daar past die Zalman VF700 Cu koeler er gewoon op, zonder probleem gemonteerd en heb zelfs gezorgd voor iets betere prestaties nadat ik 'm al overgeklokt had..... Ben er super tevreden mee, met de kaart was ik al tevreden maar ook met de Zalman koeler, een aanrader!!
Link naar reactie
Hmmm, ik weet niet... Het gaat in mijn geval (ben pas 15 he...) toch echt om teveel geld, het aanpassen van iets goedkoops als mijn DPS kaartje durf ik wel.. Maar als ik hier nu iets afbreek ben ik meteen 450,- kwijt aangezien ik wel kan fluiten naar mijn garantie... Kan het natuurlijk wel door de PC winkel waar ik het ding koop laten doen, maar ik denk dat het echt nooooooit mag van mijn pa dus dan valt dat 'gat' in je kast wel erg op :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...