Ga naar inhoud

Probleem met AGP drivers


Aanbevolen berichten

[quote:a42d6076e5="bigstaal"]Ik heb vandaag een Club 3D GF6600 GT videokaart gekocht. De kaart geeft een sterk vertekent beeld als de APG drivers (SiS 648 chipset) geïnstalleerd zijn. Zonder die drivers geeft hij wel een goed beeld maar is stukken trager. Zijn er alternatieve AGP drivers voor de SiS 648 chipset?[/quote:a42d6076e5] Ik geef je alvast 1 goede raad, begin niet aan SiS Drivers, mwa als je van blauwe schermen houdt? In windows xp zit namelijk al de SiS drivers die wel stabiel zijn, maar als je de SiS drivers van je mobo of website installeerd zorgt dat alleen voor problemn, Uit ervaring!
Link naar reactie
[quote:30842667ac="bigstaal"]Ik heb vandaag een Club 3D GF6600 GT videokaart gekocht. De kaart geeft een sterk vertekent beeld als de APG drivers (SiS 648 chipset) geïnstalleerd zijn. Zonder die drivers geeft hij wel een goed beeld maar is stukken trager. Zijn er alternatieve AGP drivers voor de SiS 648 chipset?[/quote:30842667ac] Wat voor spellen speel je?! En je hebt de 71.24 drivers?!
Link naar reactie
De kaart is op zich wel snel. Het ging bijv fout bij 3Dmark 2003. Met AGP driver (en vertekent beeld) 7150, zonder APG (met goed beeld) 5870. Bij 3Dmark 2005 ging het ook fout met de AGP drivers. Bij FarCry idem dito. Zonder APG drivers geeft Farcry ook sommige zaken niet goed weer. Met 1.3 patch gaat het wel goed, maar komt er af en toe een witte achtergrond door het beeld. Collin mcrae (zonder AGP drivers) gaat perfect
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...