Ga naar inhoud

vergelijking grafische kaarten


Aanbevolen berichten

mijn leverancier biedt me een asus grafische kaart aan. de pci express kaart is voorzien van een passieve koeling (ik wil geen lawaai). ik ben geen gamer maar wil mooi beeld op zowel de monitor als de tv. nu wil ik graag wat testgegevens van deze kaart bekijken maar kan noets vinden. graag jullie tips, op- of aanmerkingen. alvast dank gr ad
Link naar reactie
[quote:d9d014323d="ge0rgiie"]Welke kaart? En met TV-out krijg ik zelfs mooi beeld met een MX440, dus wat dat betreft :wink:[/quote:d9d014323d]Als al 2 mensen voor jou om het type vragen, is het nogal zinloos om dat nog eens te doen :roll: Verder is de kwaliteit van de TV out van ATi beter dan die van NVidia. [Edit] Voor zover ik zie is [url=http://nl.asus.com/products/vga/eax300td/overview.htm]dit[/url] de enige PCIe kaart van Asus met een passieve koeling. Dit is een videokaart met een goede tv-out (ATi) en geschikt voor gewoon 2D werk, zoals tekstverwerking en internet. Voor games is deze kaart niet zwaar genoeg. Deze kaart voldoet dus aan de eisen. Wel moet je voor deze kaart een PCIe moederbord hebben. Op "oude" moederborden met AGP past ie niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...