Ga naar inhoud

XfX 6600 Gt-- Is 300 watt voeding genoeg ?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben van plan om van XfX 6600 gt te kopen maar ik betwijfel of mijn voeding van 300 watt genoeg is ik ben er op dit moment wel blij mee met de voeding maar ik weet niet of die dat volhoud. Dit zijn de specs van mijn systeem: -P4-2,6HT (800fsb) -768 DDR 400 -Asus P4P800 moederbord.. -Aopen Dvd brander. -160 GB harddisk van Maxtor 8mb cache 7200 toeren. -Geforce 3 200Ti -64 MB Alvast bedankt met het helpen mensen :wink: Greetz.
Link naar reactie
[quote:feb2e83045]Haal a.u.b wel een beetje merk zoals Antec, OCZ, Sparkle, TTGI (SF), Vantec of Zalman..[/quote:feb2e83045] Waarom, kijk naar de rest van de pc. Een 360 watt chieftec kost nog minder dan de helft en presteert prima in dit geval. En die voltlijnen moet je gewoon even opslaan/opschrijven en straks even vergelijken met die 6600GT erin, wordt wel krap denk ik, maar wie weet.
Link naar reactie
Het ziet er goed uit zo, maar die sensoren zijn absoluut niet nauwkeurig, dus opzich heb je er nog weinig aan. Het is gewoon erg twijfelachtig of je systeem stabiel blijft. In dit geval is het niet met zekerheid te zeggen. Je kan het dus gewoon het beste even uitproberen. Lukt het niet, koop je een andere voeding. Btw, Sparkle, TTGI (SF) en Vantec ken ik nou niet echt als top-voeding merken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...