Ga naar inhoud

S3 Savage2000 (Viper II 32MB) + Colin McRAE Rally 2.


Aanbevolen berichten

nou het ligt in iedergeval aan de ( drivers van de )videokaart. want als ik dat in typ in google krijg ik alleen maar links van downloads naar een driver van die videokaart [url]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=S3SAV2K.dll&lr=[/url] Dus lijkt het mij msichien een zeer goed idee om te beginnen met een schone windows installatie :wink: mischien dat ie het dan wel goed doet met die drivers... Wat je ook nog kan proberen is die driver volledig verwijderen( inclusief directX). En dan windows opnieuw opstarten, en die viedeokaart opnieuw automatisch installeren.... SUC6! BMWMASTER
Link naar reactie
Hallo BMWMASTER, ik had dus dit probleem na een schone installatie van Windows. Maar dit probleem kwam alleen voor bij Colin McRae Rally 2.0, met andere spellen werkt de kaart gewoon goed. Ik heb dus een nieuwe AOPEN GeForce MX440 64MB kaart erin gedaan, en probleem opgelost bij Colin McRae. Dus iedereen bedankt voor alle informatie. Deze kan dus gesloten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...