Ga naar inhoud

ATi Silencer rammeld


Aanbevolen berichten

Nou, zoals jullie misschien wel weten heb ik dus een Arctic Cooling ATi Silencer 1 op mijn 9800pro. De laatste 2 dagen heeft ie er last van dat ie soms gaat rammelen, net alsof de fan al versleten is. Dit terwijl hij 3 maand oud is. Ik heb al wel eens eerder gehoord dat de kwaliteit van de gebruikte fans slecht was. Zijn er meer mensen met dit probleem? En wat raden jullie mij aan? Terugsturen voor garantie? Ik heb wel een stukje plastic moeten wegdremelen, omdat er anders een component tegenaan kwam. Eigenlijk wil ik geen Silencer meer, maar een Zalman VF700Cu. Maar na 3 maand moet zo'n ding toch nog niet versleten zijn?
Link naar reactie
Misschien dat jou silencer 1tje is die niet zo goed geproduceerd was, beste kan je garantie claimen en er even bij melden dat dat stukje plastic weg moest ivm een component wat in de weg zat anders heb je er ook weinig aan. Als je nou een nieuwe terug krijg dan kan je die eventuel te koop zetten en dan een zalman kopen :) (misschien dat jij um teveel lawaai vond maken ook komt omdat jouw exemplaar niet zo goed was)
Link naar reactie
[quote:7fb632d969="R-bin"](misschien dat jij um teveel lawaai vond maken ook komt omdat jouw exemplaar niet zo goed was)[/quote:7fb632d969]Dat zou heel goed kunnen ja. Het valt me wel een beetje tegen van Arctic, maar ik zal wel contact opnemen met Salland, daar heb ik hem gekocht. Ik hoop niet dat ze dan moeilijk zullen doen om dat weggeslepen plastic, dat heeft natuurlijk totaal geen betrekking op de werking van de fan. Kan het nog uitmaken dat het hier op mijn slaapkamer vaak kouder is dan 20 graden ofzo, dus pak en beet 10-15 graden?
Link naar reactie
[quote:65682fc8e2="r.marijnissen"]waar is de plastic van af gedremeld? van de vinnen? dan zou je uiteraad onbalans kunnen krijgen waardoor hij gaat rammelen[/quote:65682fc8e2]Nee, het zit aan de andere kant. [url=http://home.wanadoo.nl/martietebrake/silencer]Hier[/url] staan wat pics. Het is echt een heel klein stukje maar en heeft totaal geen invloed op de werking van de fan. Helaas heb ik vandaag een mailtje van Salland gehad dat ik geen garantie meer heb :( Best balen omdat dat stukje dat eraf is totaal niks te maken heeft met de fan, maarjah. Ik denk dat ik het het beste hier bij kan laten?
Link naar reactie
[quote:51ac542166="Vandread"]Iemand met een Arctic Cooling Silencer 1 zoeken, kap tijdelijk verwisselen, terugsturen... klaar :lol:[/quote:51ac542166]Hmmm, zo had ik het nog niet bekeken :D Kan ik idd nog doen jah. Maar ik ga iig nu voor de VF700Cu van Zalman. Of ik dan nog een nieuwe silencer krijg, of mn geld terug zie ik dan nog wel. Het kost me iig de kop niet :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...