Ga naar inhoud

Beeld op LCD scherm valt af en toe weg bij muis click


Aanbevolen berichten

Ik heb een vreemd probleem. Ik heb een 17 " LCD scherm en een GeForce 6600 van Asus. Ik heb de laatste drivers van Nvidia. Als ik bijv. met de rechtermuisknop een bestand in Explorer aanklik om bijv. te copieren, dan valt het beeld even weg en is dan even zwart. Nu gebeurt het ook als ik een bestand selecteer en dan bijv. Ctrl+X (verplaatsen van bestand) toets. Heel soms hoor ik ook de geluiden die hetzelfde zijn als je bijv. een USB apparaat in je PC stopt. Toen ik NVIDIA vView Desktop Manager (taakbalk) uitgezet had ging het weer goed. Oh ja, ik gebruik de grafische kaart in dual mode (LCD + CRT monitor). In single mode zetten helpt ook niet. Vast bedankt voor hulp.
Link naar reactie
Ik zou deze eigenlijk wel willen blijven gebruiken want deze zorgt n.l. voor bepaalde functionaliteit die ik graag wil gebruiken (bijv. met 1 druk op een knop gaat een venster van de ene monitor naar de andere en je kunt regelen dat de twee schermen twee verschillende achtergronden hebben etc.). Deze software is toch ook gemaakt om te gebruiken? Of heeft het verder geen zin om deze bij opstarten te laden? In de configuratie wordt o.a. het volgende opgestart: RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit Kan één van deze of beide uitgezet worden zonder dat het nadelig effect heeft voor de performance van de grafische kaart. Ik installeer toch niet voor niets de laatste drivers van Nvidia voor een goede werking? Het blijft toch vreemd dat het beeld even weg valt.
Link naar reactie
hmm, had je dat probleem ook al met andere drivers? -Probeer anders eens de vorige versie drivers te installeren, om te kijken of het dan wel werkt -die programma's moeten uitgezet kunnen worden. (probeer eerst het 2e prog uit te zetten!) [b:75f7fcee33]De prestaties van je kaart lijden er in ieder geval niet onder[/b:75f7fcee33] ([size=9:75f7fcee33]ik ben niet aansprakelijk voor het eventueel niet meer opstarten van de pc :P (grapje...)[/size:75f7fcee33])
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...