Ga naar inhoud

Leadtek 6600GT TDH R


Aanbevolen berichten

Ja ik heb een dingetje: Ik heb ondervonden dat Leadtek kaarten echt een heleboel kabaal maken, dus daar moet je wel van houden dan :wink: Heb zelf een 6800LE van Leadtek, en die maakt ook echt een hoop geluid, maandag een Zalman VF700Cu oop zetten 8) . Oja, als je van plan bent die 6600GT TDH bij Paradigit te kopen, ik heb gehoord dat die een ander koelblok hebben dan de originele Leadtek 6600GT TDH, en het gewoon nVidia kaarten zijn fzo.
Link naar reactie
Ik zou een XFX 6600GT nemen ipc de Leadtek, bij de XFX draait het geheugen op 1000mhz ipv de 900mhz waar Leadtek en andere 6600GT kaarten op draaien. verder is geluid heel persoonlijk, wat Carlobernardini herrie vind kan jij gewoon vinden en andersom. Ik zou eerst de kaart kopen en als je niet te spreken bent over de koeler kan je hem altijd nog vervangen,
Link naar reactie
Ik ben zelf overgestapt van een radeon 9200 256mb op een leadtek 6600GT (is wel heeel toevallig he undersquad :wink: ), en ben van mening dat het niets uitmaakt. De kaart maakt inderdaad wel geluid, maar het is niet onoverkomelijk. De kaart presteert naar mijn mening goed, maar daarvan weten de anderen vast veel meer, als je hem vergelijkt met andere kaarten van zijn prijsklasse. Doom 3 kan ik op high quality en 8xAA, 16xAS helemaal vloeiend spelen, dus je zult het daarmee zeker merken. Nog een laatse vraag: Je merkt het toch amper, die 100 mhz geheugensnelheidverschil tussen de XFX en de Leadtek?
Link naar reactie
Nou als die laatste meer herrie maakt weet ik het niet hoor :lol: Ik en een maat van me hebben een 6800le en daar zit practisch dezelfde koeler op, zijn systeem is een vrij stil amd64 systeem en die kast hoor je amper :) (ik begin maar niet over mijn kast want die kan vliegen.... [size=9:b3c10cb9f1]bij wijze van spreken voor de bijdehandjes...[/size:b3c10cb9f1])
Link naar reactie
[quote:5bf4c00fbb="NoepZor"]En er komt bij dat die XFX in veel gevallen leuk wil overclocken. En scheelt toch een paar fps, voor dezelfde prijs :wink: Als jij een Golf GTI met 200pk zou kunnen krijgen, of een met 220pk, voor dezelfde prijs, dan kies je toch ook de laatste.[/quote:5bf4c00fbb] Jep :lol: Euhm, Aljosja, jij had mij nog gezegd dat hij zo ontiegelijk veel kabaal maakte :wink: Mijne maakt dat iig ook. Gelukkig - volgendjaar lekker water erover heel keilen :) En vandaag nog even een Zalman VF700 halen @Vandread: Nou, je moet me maar es een les gaan leren in kastjes de mond te snoeren, want bij mij wil dat niet echt lukken (ik schat dat ik toch echt rond de 38 db zit :oops: )... Helpen die paxmate matjes een beetje als je ze onder de moederplanken plaat plakt? (dus onder de plaat waar je moederbord aan geschroeft is)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...