Ga naar inhoud

Twee drivers naast elkaar gebruiken, is dat mogelijk?


Aanbevolen berichten

Ik heb een PC met WinXP Home SP2 met een GeForce 4 mx 440, maar heb een oudere driver geinstalleerd om de volgende spellen te kunnen spelen: FIFA 2005, TCM 2005, UEFA Champions League 04-05, SimCity 4 Deluxe, Rollercoaster Tycoon. Maar nu voor NBA live 2005 heb ik de nieuwste drivers nodig. Als ik die installeer dan schrijft hij de driver over die je bij de andere spellen nodig hebt. Kun je niet een soort "dual boot" maken, met een keuzemenu? Ik gebruik voor de bovenstaande spellen (F 2005, TCM enz) versie 30.92 en voor NBA live 2005 heb ik 66.39 nodig. Ik maak gebruik van Nvidia drivers. :wink: Alvast bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
Ik zat zo te denken, kan ik niet iets doen met "Gebruikersaccounts" want werk tenslotte met XP, waardoor ik op de ene account driverversie die draai en op de andere de andere. Is dit mogelijk in verband met het gamen!. Een voorbeeld: Account "Administrator": draaien met versie 66.39 Account "Marten": draaien met versie 30.92 Alvast bedankt voor het beantwoorden! :wink:
Link naar reactie
[quote:1e858c3775]of een driver zoeken die met alle games goed werkt.[/quote:1e858c3775] Ik speel de volgende games: Rollercoaster Tycoon 3, Total Club Manager 2005, FIFA 2005, Trainsimulator, Flightsimulator, NHL 2005, NBA live 2005. Welke driverversie zou je me aanraden om alle games te spelen? ik gebruik een Geforce 4 mx videokaart
Link naar reactie
[quote:77d06de4fe="brandsrus"]Ik heb driver 71.80 geinstalleerd van Guru3D.com, alles werkt behalve FIFA 2005 nog. Als ik bijvoorbeeld een wedstrijd wil spelen gaat hij naar het bureaublad toe wat natuurlijk niet de bedoeling is! Weet je daar nog een oplossing voor? Verder bedankt voor de reacties van een ieder![/quote:77d06de4fe] Het spel crasht dus, misschien probleem met de resolutie of het geluid?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...