Ga naar inhoud

Dual-monitor vraagjes...


Aanbevolen berichten

Ja Safihre heeft ook eindelijk 2 monitoren en hij zit er een beetje mee te spelen, maar nu heb ik toch wat vraagjes: Ik heb nu als instelling "DualVieuw" - Als ik game met DualVieuw aan dan komt op mijn rechterbeeldscherm mijn game, dat wil ik ook... Alleen als ik nu links mijn MSN open laat staan en er iemand iets tegen mij zegt en ik op het schermpje klik om iets terug te zegge springt op mijn rechterbeeldscherm mun game terug naar windows... Is daar een oplossing voor? - Ik heb ingesteld dat hij op het secundaire beeldscherm filmpjes als "Volledige scherm video" moet afspelen. (Dit om zo goed beeld te krijgen op mijn TV) Ik vind die optie nog steeds handig omdat ik dan meteen op het 2e beeldscherm het filmpje in Fullscreen kan zien, alleen de resolutie is om te janken 640x480 :o Is dit aan te passen? - Hoe kan ik in DualVieuw mijn taakbalk ook op mijn 2e beeldscherm krijgen? Of is dat niet mogelijk? Dit zijn de vragen tot zo ver, maa rik ga vandaag weer verder "kloten" zodat ik vanzelf wel weer op nieuwe vragen kom. Alvast bedankt! :P EDIT: 3e vraag toegevoegd :wink:
Link naar reactie
- Als ik game met DualVieuw aan dan komt op mijn rechterbeeldscherm mijn game, dat wil ik ook... Alleen als ik nu links mijn MSN open laat staan en er iemand iets tegen mij zegt en ik op het schermpje klik om iets terug te zegge springt op mijn rechterbeeldscherm mun game terug naar windows... Is daar een oplossing voor? [b:5d42901ada]nee[/b:5d42901ada], computer voert een taak uit (spel), jij klikt met je muis op MSN dan maak je dus een ander venster actief - Ik heb ingesteld dat hij op het secundaire beeldscherm filmpjes als "Volledige scherm video" moet afspelen. (Dit om zo goed beeld te krijgen op mijn TV) Ik vind die optie nog steeds handig omdat ik dan meteen op het 2e beeldscherm het filmpje in Fullscreen kan zien, alleen de resolutie is om te janken 640x480 Is dit aan te passen? [b:5d42901ada]vlgns mij wel[/b:5d42901ada], je kunt ook van de tweede monitor de resolutie en refresh apart installen, gewoon op het instelscherm het 2e monitor icoontje aanklikken en de rest als gewoonlijk. - Hoe kan ik in DualVieuw mijn taakbalk ook op mijn 2e beeldscherm krijgen? Of is dat niet mogelijk? [b:5d42901ada]bedoel[/b:5d42901ada] je dat je de taakbalk onderin beeld hebt en wilt dat ie de volledige breedte van je desktop beslaat? En dat je ervoor hebt gekozen om het 'bureaublad uitbreiden naar tweede monitor' en dat het dan nog niet lukt?
Link naar reactie
[quote:ced1944588="van"]- Als ik game met DualVieuw aan dan komt op mijn rechterbeeldscherm mijn game, dat wil ik ook... Alleen als ik nu links mijn MSN open laat staan en er iemand iets tegen mij zegt en ik op het schermpje klik om iets terug te zegge springt op mijn rechterbeeldscherm mun game terug naar windows... Is daar een oplossing voor? [b:ced1944588]nee[/b:ced1944588], computer voert een taak uit (spel), jij klikt met je muis op MSN dan maak je dus een ander venster actief[/quote:ced1944588]Fijn dat er toch nog iemand reageerd :P Oke dat is duidelijk, ik heb dat opgelost door gewoon mun games in Window-mode te draaien. (Kan door aan de snelkoppeling /W toe te voegen :wink: ) [quote:ced1944588="van"]- Ik heb ingesteld dat hij op het secundaire beeldscherm filmpjes als "Volledige scherm video" moet afspelen. (Dit om zo goed beeld te krijgen op mijn TV) Ik vind die optie nog steeds handig omdat ik dan meteen op het 2e beeldscherm het filmpje in Fullscreen kan zien, alleen de resolutie is om te janken 640x480 Is dit aan te passen? [b:ced1944588]vlgns mij wel[/b:ced1944588], je kunt ook van de tweede monitor de resolutie en refresh apart installen, gewoon op het instelscherm het 2e monitor icoontje aanklikken en de rest als gewoonlijk.[/quote:ced1944588]Jaa dat klopt, dat is van hoe hij standaard is. Dat heb ik ook al goed ingesteld, alleen hij wil gewoon niet op die resolutie blijven als ik een filmpje start. Wat me overigens opviel is dat als ik met PowerDVD een DVD afspeel hij naar 800x600 switch terwijl bij QuickTime en WMP dit 640x480 is... :-? [quote:ced1944588="van"]- Hoe kan ik in DualVieuw mijn taakbalk ook op mijn 2e beeldscherm krijgen? Of is dat niet mogelijk? [b:ced1944588]bedoel[/b:ced1944588] je dat je de taakbalk onderin beeld hebt en wilt dat ie de volledige breedte van je desktop beslaat? En dat je ervoor hebt gekozen om het 'bureaublad uitbreiden naar tweede monitor' en dat het dan nog niet lukt?[/quote:ced1944588]Waar vind ik dat? Ik heb zitte zoeken maar kon niks vinden wat daarop leek.
Link naar reactie
-Oke dat is duidelijk, ik heb dat opgelost door gewoon mun games in Window-mode te draaien. (Kan door aan de snelkoppeling /W toe te voegen ) [b:cb4b0b1285]dat wist ik niet[/b:cb4b0b1285] dat dat kon -Wat me overigens opviel is dat als ik met PowerDVD een DVD afspeel hij naar 800x600 switch terwijl bij QuickTime en WMP dit 640x480 is... [b:cb4b0b1285]Met die spelers[/b:cb4b0b1285] heb ik geen ervaring, wel met Zoom Player en Media Speler 6.4.09.1125 en die kon ik beide zonder problemen full-screen in beide schermen afspelen. Aan de hand van jouw beschrijving lijkt het dat die spelers een speciale beeldschermmodus instellen net zoals een game dat doet. Valt er niks te vinden achter de snelkoppeling of in een menuutje? -Waar vind ik dat? Ik heb zitte zoeken maar kon niks vinden wat daarop leek. [b:cb4b0b1285]op bureaublad rechts klikken[/b:cb4b0b1285], eigenschappen, instellingen, tweede monitor activeren dan staat het linksonder. Ik weet niet zeker of je taakbalk word verbreed want ik zelf heb hem nooit onderin.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...